annaiødemarken Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Et spørsmål til dere, når kjente dere livmoren over skambeinet? Er 14+3, og den er ikke kommet over enda. Legen sa i går at magen kom til å komme over natten:)
De tre gull Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Jeg hadde det sånn med første mann og da kom magen over natten!! Plustelig så jeg veldig gravid ut...
annaiødemarken Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2008 Hvor langt var du på vei da? Er min nr to, så var så klar for at den skulle komme opp tidlig. Sist kunne jeg kjenne den fra uke 12.
De tre gull Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Det er en stund suden nå .. 11 år siden men jeg syns at jeg kan huske at magen hom rundt da når jeg var på ul. ca uke 18.
Lotta med novembergutt Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 Tror ikke jeg verken så eller kjente min før uke 15-16 ... Men nå har jeg litt mage fra før av ...
Nina_J Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 Jeg har kjent livmoren min i ca tre uker. Er 15+0 i dag. Nå er den midt mellom skambenet og navlen
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #8 Skrevet 3. juni 2008 er 12+4 i dag. livmor er nå midt mellom skamben og navle. er 2.gangs fødende. hadde bakovervendt livmor før jeg ble gravid første gang. og magen vistes mye senere da. men det kan jo like gjerne være fordi det tar lengre tid før det vises 1.gangen, blant annet siden magemusklene er bedre.
MammaTilTre? Skrevet 4. juni 2008 #9 Skrevet 4. juni 2008 Jeg er nå 14+2 med nr 3. Eldstemann er vel 2 år, så jeg får snart tre tette;) Jeg har bakovervendt livmor og rommelig bekken og jeg kan enda ikke kjenne livmora mi. Jeg var sen med de 2 andre også, men kan ikke huske at jeg var så sen. Trodde også at magen ville komme raskere denne gangen. men men, den popper vel plutselig frem. : )
ChellBell - har født! Skrevet 4. juni 2008 #10 Skrevet 4. juni 2008 Livmoren min kom opp av bekkenet da jeg var ca. 13 uker på vei. Den syns knapt ennå (20+3) selv om det er mitt andre barn. Men jeg hadde mye magemuskler før jeg ble gravid, så det kan kanskje spille en rolle. Jeg har bakoverbøyd livmor, men det har ingenting å si for om magen synes eller ikke.
nr 3 eller 3 og 4?? Skrevet 4. juni 2008 #11 Skrevet 4. juni 2008 Er nå i uke 24 Kjente livmora over skambenet ca i uke 10.... tidlig... I uke 18 ved ordinær ul var livmora kommet godt over navlen... Men vi fant jo fort ut at den rommet mer enn en litn krabat De fant hele tre stykker på ul-us.... men usikkert om tvilling 1 hadde flyttet seg under undersøkelsen..... er mest sannsynlig "bare" to stykker, hehe..... Får vite i morgen om det er 2 eller 3 små som spreller rundt
AO3 Skrevet 4. juni 2008 #12 Skrevet 4. juni 2008 Oj oj! Du får holde oss oppdatert om det er to eller tre der inne!!
Lova Skrevet 4. juni 2008 #13 Skrevet 4. juni 2008 Jeg husker faktisk ikke helt når jeg kjente livmoren, men tror det var rundt uke 14. Jeg har også bakovervendt livmor og magen syntes ofte litt senere for de som har det. Dette ble jeg fortalt i mitt første svangerskap av både lege og jordmor, det samme har jeg fått høre nå, både av venninnen min som er jordmor og av fastlegen min. Magen kom sent første gang, men litt raskere nå denne gangen.
Ragdoll Skrevet 4. juni 2008 #14 Skrevet 4. juni 2008 Hvordan kjenner dere livmoren egentlig? Jeg kan ingenting om å være gravid jeg, er med min første er 12 (+6) i dag
m_n83 Skrevet 4. juni 2008 #15 Skrevet 4. juni 2008 Har også bakovervendt livmor.. kjenner den ikke, men magen har kommet for fullt.. Og den kom så å si over natta, på 2 dager har jeg fått tydelig gravid mage.. Hehe. Har til og med kjent små bobler i magen, en følelse jeg ALDRI har hatt før, så lurer på om det er nurket som beveger seg:) Hehe, svært merkelig følelse er det. Er mitt første barn og er 14 uker på vei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå