Gå til innhold

Noen lesehester her inne...?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale noen bra romaner som passer bra nå i sommersolen?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leser bare krim. Kan anbefale bøker fra Jo Nesbø, Unni Lindell og Anne Holt : )

Skrevet

Ja,leser masse,fortell hva du liker da.

Skrevet

leser det meste :) Liker krim veldig godt.. Har lest Khaled Hosseini`s bøker, noe om dagligliv i andre kulturer er gøy å lese.. Som sakt det meste er ikke kresen på bøker.. :)

Skrevet

Jeg har nettopp lest Håkan Nessers siste: "En helt annan historia". Vet ikke om den kommet på norsk ennå, men den var kjempegod (k,rim).

 

Ellers, samme forfatter "Kim Novak badet aldri i genesareth sjø"

 

Per Petterson: "Ut å stjæle hester" - Kjempebra!

 

Alle bøker av Arto Paasilinna - ufattelig sinnsyke og morsomme historier - anbefales!

Skrevet

Har du lest bøkene av Stieg Larsson? Hvis ikke bør du absolutt lese de :)

Skrevet

Ja har lest de... var kjempe bra... :)

Skrevet

Litt i sjangeren Hosseini er Balansekunst av Rohinton Mistry og Funny Boy av Shyam Selvadurai.

Skrevet

American gods av Neil Gaiman.

Litt sær, men jeg elsket den

 

The book follows the adventures of ex-convict Shadow Moon, who is released from prison a few days early due to the death of his wife, Laura, in a car accident that also kills his best friend. Because his best friend, who was to give Shadow a job, has died, Shadow is hired by the mysterious Mr. Wednesday to act as an escort and bodyguard, and travels across America visiting Wednesday's colleagues and acquaintances.

Skrevet

Hvis du ikke har lest bøkne om Harry Hole, og liker krim MÅ du hive deg over dem! Jo Nesbø. Superspennende!!

Skrevet

Leste akkurat en nydelig bok som jeg vil anbefale: Bienes hemmelige liv av Sue Kidd Monk. Klarte ikke legge den fra meg. Akkurat nå holder jeg på med Kongemordet av Hanne Vibeke Holst, en enkeltstående oppfølger til Kronprinsessen som jeg nylig leste etter anbefaling her inne. Synes Kongemordet nesten er bedre - men er nok greit å lese dem i rekkefølge. Var litt tungt å komme igang med Kronprinsessen (handler om politikk og det er ikke mitt største interessefelt) men når jeg først kom igang var den utrolig fengende.

 

Ellers kommer det jo helt an på hva du vil lese, noe lett og underholdende, krim, noe gripende eller noe helt annet..?

Skrevet

Krim er det eneste jeg ikke leser da hehe.

 

Ja,,er det drageløpern og tusen strålende soler du har lest av Khaled Hosseini? knall bra bøker:)

Ellers så syntes jeg bøkene til Anne B Brage er fine.

 

Der gud gråter av Siba Shakib

 

Gud bor i Brooklyn av Roar Henriksen

 

Deilig er jorden av Stein Østby

 

Nåde av Linn Ullmann

 

Gråsoner av Arne Treholt

 

Barnejegern av Merethe Lindstrøm

 

Mange flotte bøker,men husker ikke alle.

 

 

Skrevet

Haha Anne B Bragde hihi....skrev feil gitt :)

Skrevet

Ja nå så jeg at du skriver at du ikke er kresen. Slenger på et par tips til:

 

Ville svaner av Jung Chang

 

Engelen på det sjuende trinn av Frank McCourt

 

Fuglesang av Sebastian Faulks

Skrevet

Favoritt forfattern min er forresten Åsne Seierstad...Hun skriver knall og om spennende ting.

Skrevet

Bienes hemmelige liv er knall bra.. Har du lest Havfruestolen (tror det var det den het) av samme dama?? Lurer på om den er like bra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...