Husmor i jobb j08 + spire :) Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Noen som kan anbefale noen bra romaner som passer bra nå i sommersolen??
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Leser bare krim. Kan anbefale bøker fra Jo Nesbø, Unni Lindell og Anne Holt : )
Husmor i jobb j08 + spire :) Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2008 leser det meste Liker krim veldig godt.. Har lest Khaled Hosseini`s bøker, noe om dagligliv i andre kulturer er gøy å lese.. Som sakt det meste er ikke kresen på bøker..
Espoir Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 Jeg har nettopp lest Håkan Nessers siste: "En helt annan historia". Vet ikke om den kommet på norsk ennå, men den var kjempegod (k,rim). Ellers, samme forfatter "Kim Novak badet aldri i genesareth sjø" Per Petterson: "Ut å stjæle hester" - Kjempebra! Alle bøker av Arto Paasilinna - ufattelig sinnsyke og morsomme historier - anbefales!
3 blå Skrevet 3. juni 2008 #7 Skrevet 3. juni 2008 Har du lest bøkene av Stieg Larsson? Hvis ikke bør du absolutt lese de
Husmor i jobb j08 + spire :) Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. juni 2008 Ja har lest de... var kjempe bra...
Gjest -<<- Skrevet 3. juni 2008 #9 Skrevet 3. juni 2008 Litt i sjangeren Hosseini er Balansekunst av Rohinton Mistry og Funny Boy av Shyam Selvadurai.
Musemor med tre søte små Skrevet 3. juni 2008 #10 Skrevet 3. juni 2008 American gods av Neil Gaiman. Litt sær, men jeg elsket den The book follows the adventures of ex-convict Shadow Moon, who is released from prison a few days early due to the death of his wife, Laura, in a car accident that also kills his best friend. Because his best friend, who was to give Shadow a job, has died, Shadow is hired by the mysterious Mr. Wednesday to act as an escort and bodyguard, and travels across America visiting Wednesday's colleagues and acquaintances.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 3. juni 2008 #11 Skrevet 3. juni 2008 Hvis du ikke har lest bøkne om Harry Hole, og liker krim MÅ du hive deg over dem! Jo Nesbø. Superspennende!!
Sivalur Skrevet 3. juni 2008 #12 Skrevet 3. juni 2008 Leste akkurat en nydelig bok som jeg vil anbefale: Bienes hemmelige liv av Sue Kidd Monk. Klarte ikke legge den fra meg. Akkurat nå holder jeg på med Kongemordet av Hanne Vibeke Holst, en enkeltstående oppfølger til Kronprinsessen som jeg nylig leste etter anbefaling her inne. Synes Kongemordet nesten er bedre - men er nok greit å lese dem i rekkefølge. Var litt tungt å komme igang med Kronprinsessen (handler om politikk og det er ikke mitt største interessefelt) men når jeg først kom igang var den utrolig fengende. Ellers kommer det jo helt an på hva du vil lese, noe lett og underholdende, krim, noe gripende eller noe helt annet..?
Stjerne37 Skrevet 3. juni 2008 #13 Skrevet 3. juni 2008 Krim er det eneste jeg ikke leser da hehe. Ja,,er det drageløpern og tusen strålende soler du har lest av Khaled Hosseini? knall bra bøker:) Ellers så syntes jeg bøkene til Anne B Brage er fine. Der gud gråter av Siba Shakib Gud bor i Brooklyn av Roar Henriksen Deilig er jorden av Stein Østby Nåde av Linn Ullmann Gråsoner av Arne Treholt Barnejegern av Merethe Lindstrøm Mange flotte bøker,men husker ikke alle.
Sivalur Skrevet 3. juni 2008 #15 Skrevet 3. juni 2008 Ja nå så jeg at du skriver at du ikke er kresen. Slenger på et par tips til: Ville svaner av Jung Chang Engelen på det sjuende trinn av Frank McCourt Fuglesang av Sebastian Faulks
Stjerne37 Skrevet 3. juni 2008 #16 Skrevet 3. juni 2008 Favoritt forfattern min er forresten Åsne Seierstad...Hun skriver knall og om spennende ting.
Husmor i jobb j08 + spire :) Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #17 Skrevet 3. juni 2008 Bienes hemmelige liv er knall bra.. Har du lest Havfruestolen (tror det var det den het) av samme dama?? Lurer på om den er like bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå