Gjest Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Våkner i går med veldige smerter i symfysen. Har hatt det hele svangerskapet, men ikke i nærheten så vont som nå. Noen som vert hva dette kommer av? Det går greit å sitte, men å gå er ikke noe særlig. Føler også veldig press ned i bekkenet. Vil det si at hodet kanskje er på vei for å feste seg? Det er 31 dager til termin. Håper noen kan svare meg på dette?
Vertigo Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Det min jordmor sa til meg, er at det også foran - i symfysen - skjer bekkenløsning. Må "slakkes opp" litt for å få plass til babyen. Sammen med presset ned i bekkenet, høres det ut som at det er babyen som er på vei nedover, ja. Om hodet festes eller ikke varierer jo, men ned skal det jo uansett
1222 Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Hei! Jeg har det på samme måte, men har ikke uutholdelige smerter der da. Ikke veldige heller, men kjenner det godt. Jeg er i uke 33. Jordmoren sa sist kontroll at hodet lå nede men at det var bevegelig. Tror kanskje hun er på vei ned nå, og at det er det som gjør at symfysen driver og utvider seg litt og at det derfor det er vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå