stinky-monkey Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 I hvilken uke var dere da dere fikk komme på den ordinære ultralyden? De sier det er mellom uke 17 og 19. Jeg går spent og venter på brev om innkallelse, men har ikke fått noe enda. Jeg er i uke 14 nå. Fikk dere innkallelse lenge på forhånd, eller rett før?
De tre gull Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Fikk nok noen uker før. Sikkert en mnd. Du kan ringe å høre så du er sikker på at de ikke har glemt deg!!
Gulljnta Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Fikk innkallelse 6 uker i forveien, og var på ul idag (er akkurat 18 uker imorgen). Legen min hadde glemt å gi beskjed til sykehuset om innkallelse, så dette måtte jeg ordne selv. Ta en telefon til sykehuset og hør om du står oppført, eller så kan du gå lenge å vente!
linda1983 Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Jeg fikk innkallelse ca 3 uker før. Var på ul i uke 19
chri Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 Jeg fikk innkallelsen i dag, skal på ultralyd den 30/6. Jeg tror det er veldig forskjell fra sykehus til sykehus hvor lang tid det tar...
ChellBell - har født! Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 Tok en stund før jeg fikk innkallelse. Var nå den 30.mai og da var jeg 19+5. Desto lenger tid etter uke 18 det er, desto bedre. For babyen vokser så mye etter det og alle hjertekamrene er mye enklere å se
nr.4 i oktober Skrevet 3. juni 2008 #7 Skrevet 3. juni 2008 Var i uke 19.. dvs var akkurat 18+3 for å være eksakt. Fikk innkalling sikkert en måned-halvannen i forveien. Men dette kan jo muligens variere fra lege til lege/sykehus til sykehus..
Kine med passasjer:) Skrevet 3. juni 2008 #9 Skrevet 3. juni 2008 Hei! Jeg var også på UL i dag. Er 18+5. Fikk innkallelse ca 3-4 uker i forveien. Du får innkallelse i neste uke eller noe skal du se;)
stinky-monkey Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. juni 2008 Heisann! Og takk for svar alle sammen :-) Har ikke hatt tid til å sjekke om jeg fikk noen svar før nå ;-) Jeg er jo bare i uke 14, så da har jeg jo god tid. Er bare så utolmodig. Jeg venter til neste uke, ser om jeg får brev da, hvis ikke ringer jeg sykehuset! Thanks, again ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå