Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I hvilken uke var dere da dere fikk komme på den ordinære ultralyden?

De sier det er mellom uke 17 og 19.

Jeg går spent og venter på brev om innkallelse, men har ikke fått noe enda. Jeg er i uke 14 nå.

Fikk dere innkallelse lenge på forhånd, eller rett før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk nok noen uker før. Sikkert en mnd.

Du kan ringe å høre så du er sikker på at de ikke har glemt deg!!

Skrevet

Fikk innkallelse 6 uker i forveien, og var på ul idag (er akkurat 18 uker imorgen). Legen min hadde glemt å gi beskjed til sykehuset om innkallelse, så dette måtte jeg ordne selv. Ta en telefon til sykehuset og hør om du står oppført, eller så kan du gå lenge å vente!

Skrevet

Jeg fikk innkallelse ca 3 uker før. Var på ul i uke 19

Skrevet

Jeg fikk innkallelsen i dag, skal på ultralyd den 30/6. Jeg tror det er veldig forskjell fra sykehus til sykehus hvor lang tid det tar...

Skrevet

Tok en stund før jeg fikk innkallelse. Var nå den 30.mai og da var jeg 19+5. Desto lenger tid etter uke 18 det er, desto bedre. For babyen vokser så mye etter det og alle hjertekamrene er mye enklere å se :)

Skrevet

Var i uke 19.. dvs var akkurat 18+3 for å være eksakt. Fikk innkalling sikkert en måned-halvannen i forveien. Men dette kan jo muligens variere fra lege til lege/sykehus til sykehus..

Skrevet

Jeg var på UL da jeg var 17+3.

Skrevet

Hei!

Jeg var også på UL i dag. Er 18+5.

Fikk innkallelse ca 3-4 uker i forveien. Du får innkallelse i neste uke eller noe skal du se;)

Skrevet

Heisann!

Og takk for svar alle sammen :-)

Har ikke hatt tid til å sjekke om jeg fikk noen svar før nå ;-)

Jeg er jo bare i uke 14, så da har jeg jo god tid. Er bare så utolmodig.

Jeg venter til neste uke, ser om jeg får brev da, hvis ikke ringer jeg sykehuset!

Thanks, again ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...