Gå til innhold

Hvor mye veier/veide deres 9 mnd gamle barn?

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Gutten min veier snart 10, men det virker så "lite" i forhold til andre? Jeg tror jeg får små spede barn, for snuppa veide 9 kg rett før hun bikka året. Men med den farta her tar han jo igjen storesøster, med sine knappe 14.... :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mini er her snart 10 mnd... og hun veier 7560gram..

i følge hs ligger hun litt under kurva..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Da er nok din litt sånn som eldste her er. Alltid vært litta... og "alle" klaga på at ho var såååå liten! Ho fulgte sin egen kurve, så jeg er fornøyd med det.

"Problemet" med minsten, er at HS mener han har tatt et altfor langt steg VEKK fra sin kurve, men hva f.... får jeg gjort med det da?? Jeg syns ikke han er stor for alderen?? Men det mener hun da, tydeligvis....

Skrevet

jeg syns de på hs sier mye rart... så lenge han spiser,legger på seg og vokser og er fornøyd så er det jo det som teller.

jeg tror det der med vekt ordner seg selv jo eldre de blir.. de skal jo vokse litt opp og ned..

jeg ville ikke vært bekymra om jeg var deg... det ordner seg :)

Skrevet

Sønnen min veide 9,6 når han var 6 mnd, 11,2 når han var 10 mnd.

Nå er han 2 år og veier 14,5 kg. Men han er tynn, da. Høres ikke sånn ut når han veier såpass, men han er høy og tynn : )

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, men han høres ut som "alle andre" i mine ører! De jeg ser, som er på alder med sønnen min, veier mellom 10-12 kg. Jeg veide selv 13 kg når jeg var 1 år... (Snuppa mi er straks 4, og veier 14...hehe)

Skrevet

Guttungen vår veide 11.2 da han var 9mnd.Nå er blir han 2år om 3dager og veier 12.3 hehe.Laaaaaaaaang og tynn er han.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

MEN, man får jo et gjennomsnitt for en grunn, men da må helsesøster også begynne og tenke på det!

Skrevet

Pingla vår veide 6,8kg

Skrevet

Å forresten hs sier så mye rart,min guttungen er alt for tynn i forhold til lengden sin 91cm.Må gi han mer mat for jeg beskjed om hehe..tvinge en 2åring i mat...veldig lett.Dessuten spiser han godt..men mine gener så tenker jeg han legger på seg etterhvert.

Skrevet

Husker ikke helt, men jenta mi er nå 2 år og veier enda ikke 11 kg =)

Hun veide 8,7 kg da hun var 1 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...