Gå til innhold

herregud hvor mange pripne damer det er her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på dette innlegget om horer, jeg mener fortid er fortid.

Sorry det er ikke noe å gjøre med om det var før dere ble sammen.

Alle har vell gjort noe dumt en gang eller to.

Man slutter ikke å elske en mann om man etter mange år finner ut at han har hatt seg med ei hore en gang lenge før dere ble sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er avhening av og ha en vis respekt for mennsker jeg tilbringer mye tid med.

om han syns kjøp av horer er ok, så mister jeg masse respekt for han. for da har han et verdisyn som overhodet ikke er i tråd med mitt.

men han må jo være passe falsk om han ikke nevner noen ting om sitt syn før etter mange år.

men alle kan jo gjøre feil. og om en eventuel kjæreste hadde sakt han angret på det og hadde en god forklaring på hvorfor det ble sånn. så blir det jo noe annet.

Skrevet

Ja, eg er prippen. Det plager ikkje mannen min, men plager det deg?

Skrevet

For min del har det ingenting med selve akten å gjøre, men det at man reduserer den jenta man betaler for å ha sex med til et objekt som man kan gjøre som man vil med. Man vet ingenting om denne personens fortid, hva de evt har opplevd i sitt liv. Som jeg skrev i den andre tråden, så er det noens datter, noens søster, kanskje noens mor og de fortjener en bedre skjebne enn å måtte suge pikk for penger hver kveld. Det er et overgrep mot et annet mennske og overgripere vil jeg ikke ha i mitt hus. Det er rett og slett så stygt og forkastelig at jeg neppe tror folholdet hadde holdt, fordi jeg hadde mistet all respekt for han.

Skrevet

tror ikke det er helt det hva han har gjort i fortiden eller ikke.. men hvilket syn en har på sexhandel osv. sikkert mange som aksepterer selve "akten", men ikke kan akseptere det pga. ulikt syn og verdier når det gjelder menneskehandel ol..

vil jeg tro da.. klarer ikke helt se for meg hvordan jeg hadde reagert selv for har ikke tenkt så mye gjennom hva jeg synes om det selv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...