#Linnea er straks storesøster# Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 hei! jeg har ikm 10 juni, eller, det tror jeg da..kos ha noen med ikm samme tid og følge:) før jeg begynte på pilla hadde jeg 28dagers syklus. kunne stille mensen etter klokka! men nå, siden jeg sluttet, har jeg hatt to sykluser på 35-36 dager! er i den 3 syklusen nå.. er på dag 28 idag, så da regner jeg med at mensen skal være på gang neste uke..hvis det fortsatt er 35dager. hvordan hadde dere gjort det da? testa etter "gammel" syklus, eller ventet til neste uke og om den ikke har kommet, heller teste da? kommer mensen til å regulere seg tilbake til 28dager når kroppen er iorden etter pilla? har jeg eggløsning i det hele tatt når det skjer sånn? mye greiere med 28dager, slipper man vente så lenge for å se:)
påtjukken Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 eg slutte på pillen for me ville ha unge. da var mensen veldig uregelmessig, og ikkje likt sånn som før. eg hadde heller ikkje noe eggløsning då. det tok veldig lang tid før den ble som normalt, da kunne eg stille klokka etter mensen igjen, og 2-3 mnd etter var eg gravid. håper ikkje det tar like lang tid for deg. du kan jo kjøpe eggløsningstester å se om du har eggløsning. lykke til:)
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2008 takk for svar:) håper ikke det jeg heller! usj da.. den er jo regelmessig, men er jo forskjøvet seg en uke:( gikk du på pillen lenge da? på fredag 23 mai,17 dager ut i syklusen, hadde jeg en kjempe liten blødning, sånn i utfloden liksom. bare en gang når jeg var på toa. kan det ha vært da? var det sånn for deg og? når du ikke hadde eggløsning? har plustelig fått dårlig tid, når mini her er over 6år da hun blir storesøster, hvis jeg blir gravid nå< hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå