Gjest Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Hvem er jentene som har disse navna? Clara Klara Hedvig Stella Ellinor :-)
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Clara/Klara er jo samme navn da, men... - forbinder med en rotte jeg kjenner, hehe. Men en møkkete jente. Hedvig - briller og sær. Stella - hestenese og hestehale, merkelig og svære tenner. Ellinor - tennene på tørk, briller, krøllete villt hår.
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 he he Clara: blond, krøller, blå øyne, søt og snill. Klara: brunt hår, blå øyne, søt og snill men litt utspekulert. Hedvig: langt, lyst glatt hår i musefletter, sjenert. Stella: kort mørkt hår, grønne øyne og skravlete. Ellinor: langt, mørkt hår, full fart, og ganske trassete
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Clara og Klara er det samme ja - men likevel helt ulike for meg sånn av type! Clara er rolig, gjennomtenkt, mild og mørk, mens Klara er lys og lett, vilter og sprudlende :-)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 Clara/ Klara- mørkt hår! Litt sjenert! Hedvig- Rolig jente med langt lyst hår Stella- Kul og tøff ! Ellinor: Rampejente!
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 Har jo allerede forklart hvem "mine" Clara og Klara er, får ta de andre også: Hedvig er glad, sterk, selvstendig og trygg Stella er litt "svakere", men godt likt og alltid en av gjengen Ellinor er mørk og ikke så opptatt av hva andre mener, går sine egne veier
prebs Skrevet 3. juni 2008 #7 Skrevet 3. juni 2008 Clara/Klara - pen og flink jente, rolig av type Hedvig- snill og sjarmerende jente Stella - partyjente, litt "blond" Ellinor - litt bondsk, men snill og fornuftig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå