Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Rosa papir ved dagens første toalettbesøk i dag...Har ikke turd å sjekke siden...Sa'en i jule ekkoer gjennom hodet mitt og jeg er veldig deppa. Grine-kvinnfolk og alt...I julen håpet jeg og håpet jeg.... Uten hell... Jeg vet jeg bare må se an utover dagen,men har på en måte gitt opp nå. Kommer sikkert ingenting godt ut av dette. Men må jo tillate meg å spørre... Hvor normalt er det å ha rosa papir av og til? Nei, vi har ikke kost oss før blødningen kom altså... Ingen vondter,men det hadde jeg ikke i julen heller.
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Hvor langt er du på vei? Jeg hadde rosa papir (eller det var vel mer brunlig) da jeg var ca 7 uker på vei. Jeg ringte gynekologisk poliklinikk på sykehuset, og fikk beskjed om at så lenge det ikke var friskt blod, og ikke smerter, så var det mest sannsynlig ingenting å bekymre seg for. Jeg fikk likevel komme til en innvendig UL for sjekk, og alt var bra:) Nå er jeg 32+3, og har en meget aktiv krabat der inne. Det er ganske vanlig med festeblødning, og også at små blodkar brister i starten. Jeg hadde uansett villet sjekke det, om jeg var deg. Masse lykke til!! Jeg krysse fingre for at det går bra med deg:) klem
flypapir Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Det er veldig vanlig å oppleve blødninger (evt brunlig utflod) i løpet av svangerskapet. Mener å ha hørt at rundt 20% opplever dette (men ta det tallet med en klype salt). Det som er vanskelig er jo å vite grunnen til blødningen. Og ettersom du har opplevd en sa tidligere bør du absolutt få sjekket ut dette... Mest sannsynlig er alt bra, men dersom det er noe galt er det veldig greit å få vite det... Lykke til!
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2008 Takk begge to Det er ikke brunt nei...Har foreløpig ikke kommet noe mer,- men det var akkurat slik saen min begynte i julen,så jeg går rundt og tror det værste... Orker ikke være like håpefull som jeg var forrige gang, prøver bare å se "realiteten i øynene"..... Skulle gjerne gått til lege, men bor akkurat nå i utlandet,i ferd med å flytte hjem... Flyttelasset skal av gårde på torsdag, vi skal fly (som om jeg ikke var bekymret nok for det allerede...) hjem på fredag, og selvsagt besøke heeeele familien i hele helgen i gjensynsglede etc...Bah. Jeg har ikke tid til å ligge rolig og ta livet helt med ro, ikke tid til å gå til lege,- ikke at de kunne gjort noe heller.... Får ikke sjekket dette før i Norge i neste uke tidligst,og da vet jeg vel hva som har skjedd uansett... Syt,klag, sorry for kjipt innlegg. Er jo ikke bare meg som opplever slikt...Føler meg alltid så selvsentrert når jeg syter til dere...men har bare gubben å syte til her, og han er jo bekymret nok som det er....
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2008 glemte å si at jeg er ca 7-8 uker på vei... Er ikke heeelt sikker på termin, men rundt 16-23 januar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå