Gjest Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Ser det har kommet en ny retro vogn fra silvercrosssom selges for 17000.. Er det verdt det? Er den sååå fantastisk bra?
tisstasstuss Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Psyco. Synes de er skikkelig stygge. Men er min mening, da ;-)
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Det er nok fordi den er håndlaget, håndmalt etc. Den er klassisk, tidløs og et nydelig håndtverk. MEN ekstremt tung, upraktisk og spinndyr. Jeg skjønner jo at mange har lyst på sånn, men det er langt fra å ha lyst på - til å faktisk svi av 17 000 kr på ei sånn vogn. Man må jo uansett ha minst en annen vogn ved siden av.
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Ville ikke kjøpt den om den hadde kostet 1700 en gang. Synes de er store, klumpete og upraktiske. Er kun til pynt spør du meg.
Ezmeralda Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 Jeg synes de er fantastiske! Hadde seriøse planer om å kjøpe en (brukt) mens jeg var gravid. :-) De er jo rålekre! Og visstnok veldig gode å trille pluss at babyen får veldig god plass i vognen. Barna vokser ikke ut av dem før de nærmer seg 2 år. Desverre måtte vi ha kjøpt en ny bil om vi skulle fått plass til vognen bak... :-) De kalles "barnevognenes Rolls Royce" Er litt vemodig å tenke på at jeg ikke har en sånn vogn å "pynte meg" med... :-) hihi...
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 Man bør nok også ha en Rolls Royce når man har en sånn vogn :-) Vi har faktisk en vogn som minner litt om den i slekten, men den er "ekte" vare og er ca 90 år gammel og ble brukt av min bestefar når han var liten. Gutten min sover i den når han er på besøk hos besteforeldrene sine, men han vokser snart ut av den.
Mor di! Skrevet 3. juni 2008 #7 Skrevet 3. juni 2008 Hehe, jeg og sambo snakte om at dersom vi skulle kjøpe en slik vogn måtte han kledd oss i dress med flosshatt, og jeg i sånn gammeldags kjole... og vi måtte ha hatt et hvitt herskapshus med en flott allè inn til inngangspartiet, med en grønn rudkjøring og en svart, gammeldags bil. Hadde IKKE passet med en slik vogn med den stilen vi kjører i dag ;-)
sydilla Skrevet 3. juni 2008 #8 Skrevet 3. juni 2008 den er jo fin å se på da - men oppriktig talt 17 000 for en vogn bare for å ha noe å "pynte seg med"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå