Velve Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 dammdidummdidammm...dammdidummmdi dammm...... Skal på jobb om en time. Rekker det vel ikke på så kort stund?
Reveenka Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Næh, en time er for lite tid - og nå er det dessuten for sent likevel! c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Jeg håper inderlig du fant ut at det rett og slett ikke var tid nok til å vaske kjøleskapet og heller brukte den timen i solen;-D
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Sitter du inni kjøleskapet å svaler deg ned eller??
Velve Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. juni 2008 (hmmmm-dummedummekjøleskap: nå er det så gammelt at det er å forvente at det vasker seg selv! ) Hadde jeg vert liten nok til å få plass,hadde jeg nok fått opp farta; tømt kjøleskapet og satt meg inni! HVORFOR FINNER INGEN OPP SELVVASKENDE KJØLESKAP....en slags oppvaskmaskin med kjøleelement......
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. juni 2008 #7 Skrevet 4. juni 2008 Ja hvorfor har de ikke det? De klarer å dra til månen liksom??
Reveenka Skrevet 4. juni 2008 #8 Skrevet 4. juni 2008 Det er jo selvfølgelig fordi månereiser er for menn, mens kjøleskapvasking er for kvinner........
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #9 Skrevet 4. juni 2008 kjøleskapvasking ? hva er det ? hehehe..fikk brått litt dårlig samvittighet her...
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #10 Skrevet 5. juni 2008 Å etter å ha tenkt på dette,så må jeg da vaske kjøleskap jeg med.... æsj å usj
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå