Gå til innhold

ny her:)


anneb80

Anbefalte innlegg

Hei!!!

 

Har termin 27 juni. venter nå en gutt. Har en jente på 4 og gutt på 2 fra før. Bosatt i stavanger. Flere her fra område?. Lykke til med fødsel alle sammen:) :) :)

 

Ha en fantastisk fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

jeg har også termin 27. juni, bor på Sandnes.

Har en sønn på nesten 14 måneder fra før av.

Regner med du skal føde på SUS du også da?

 

Ha en fin dag videre i sommersola :-D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen til juni klubben. termin her 22.juni - men er veldig glad om beibisen kommer litt før. Bor i Kristiansand.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!! Blir sus ja. Har klart å få influensa i sommer varmen:(. ligger strekk ud på sofaen. Håper fødselen er noen dager unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen.

Jeg har også tremin 27juni. er fra bergen, men bor på østlandet så ett stykke unna. har ingen fra før.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg bor også i Stavanger og har termin 18.juni:) Har dere valgt føden eller fødeloftet? Ble føden på meg siden jeg er førstegangs syntes jeg det er tryggest:)

 

Noen av dere som har prøvd modingsakupunktur før? Jeg skal igang me min 2.behandling i mårra. Spennende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann:)

Fra stavanger eg og:) hadde termin igår.. har hatt 2 behandlinger med modningsakupunktur, får håpe det får litt fortgang i ting, begynner å bli fryktelig rastløs nå..

Hvor tar du akupunkturen? eg syns det var ganske så ubehagelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går til Henriette Kastellet. Hun holder til i nabolokalet til hansen hjørnet. Er spennende å se om det har noen effekt! Det er jo ikke noe godt å bli stukket med nåler, men hvis det kan gjøre ting lettere så er det vel verdt det:)

 

Hvem er det du går til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,

blir føden på meg også.. pga hastekeisersnitt sist gang! Derfor får jeg ikke lov å føde på fødeloftet :-/

Håper det blir en lettere fødsel denne gangen iallefall :-)

 

Har ikke prøvd modningsakupunktur jeg, funker det? Ikke det at jeg har det så veldig travelt med at fødselen skal starte da..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...