gutt06♥jente07♥gravid:):) Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Bestillte bilder fra postfoto, skulle ha et format på bildene, men de klarte å sende meg bildene i 9 forskjellige str, alt fra 9*15 til 27*11, sendte de tilbake for å få nye, men fikk tilbake de samme bildene. Fikk beskjed om at sånn skjer når man bruker forskjellig kamera, brukte det samme på alle bildene. Slapp og betale, etter jeg sendte brev fra forbrukerrådet. Dårlig service og dårlig bilder
petite fleur Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Ja, det må jeg si var elendig...Også å påstå helt ut av det blå at du har brukt flere forskjellige kameraer? Glad jeg ikke benyttet meg av de likevel da - de hadde et "supertilbud" hvor du fikk 100 gratis bilder hvis du ble kunde. Lasta opp 26 bilder, og fikk beskjed om at det kom til å koste nesten 100 kroner. Gratis my ass.....Gikk tilbake til eurofoto jeg da ;-)
(0_o) Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Det samme har skjedd meg også når jeg har brukt postfoto. Jeg sendte tilbake alle bildene med beskjed om at jeg fremkalte de et annet sted. Bruker kun Elkjøp når jeg skal fremkalle, mye bedre opplastningsprogram, mye bedre oversikt, du kan spare masse penger ved å hente bildene i butikken, pluss at de ble best i test på blant annet bildekvalitet på dinside.no i påsken. Litt dyrere (0,99 pr bilde), men det betaler jeg gledelig for å få kvalitet. Last opp bildene, vent på sms fra din lokale elkjøp når de er ferdige, hent og betal i butikken. :0)
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Eller man kjøper seg en Photosmart printer og papir og gjør det selv, i lengden blir det mye billigere:)
(0_o) Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 hehe, vi har sånn canon photo lab printer, men jeg skulle fremkalle litt over 700 bilder, så DET gadd jeg ikke å vente på ;0) Men sånn ellers pleier jeg å bruke printeren ja, får gratis fotopapir på jobben pluss at det er billigere og enklere :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå