Gå til innhold

syden i uke 33


Silje Christin

Anbefalte innlegg

hej. Jeg og sambo vurderer å ta en tur til syden nå til helgen, blir en uke. noen som har gjort/eller skal det samme? hva syntes dere om dette?

 

Hadde vært veldig koselig å fått en ferie sammen før vi blir tre!!

 

Fint med svar..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det är inte säkert att flygsällskapet låter dig flyga. Kolla upp det först, alla har olika regler på hur långt gånget man kan vara för att få komma med planet :)

Men så sant du orkar så hade jag dratt. Här är energien inte stor om dagen och bara tanken på en flygresa, tid på flygplats mm mm hade gjort att jag behövt sova i flera dagar...då är vitsen borta :)

Vi ska hellre njuta vädret i storstaden och åka och bada till helgen tänkte vi.

 

God tur! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du orker og flyselskapet ikke har noe å si på det er det jo greit, eller hva?

Selv var vi i syden for 1 mnd siden og det anså jeg som abolutt siste mulighet for meg. Selv om jeg har veldig liten mage ble jeg spurt av innsjekkingspersonalet i Tyrkia om jeg var gravid og i så fall hvor langt på vei jeg var.

Jeg tror ikke jeg hadde orket nå samt at jeg er livredd for at fødselen plutselig skal være igang (jeg er nå 33+2).

Men dette er jo individuelt så kjenn etter selv du :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat kommet hjem fra syden!! var i uke 32...

Det du må sjekke før du reiser er om flyselskapet tar i mot deg!! De fleste gjør det fram til uke 36 men etter uke 32 må du ha med en attest fra lege att det ikke er noen fare att du kan føde før tidlig!! Å fly er ikke skadligt før fostret men flyselskapene vil ikke risikera att noe skulle sette igang i luften!!! Ett litet tips er att få denne attesten på engelsk så att det ikke blir noen problemer vid insjekking før hjem reise!!!

 

Jeg hadde en underbar tur å følte meg ikke gravid, fikk sove om natta å njøt av att mannen sprang etter guttungen på 1,5 år!! Håper allt ordner seg, annars så har vi ju underbart vær her hjemme nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!! :)

 

Da har vi bestilt tur til Korfu, og drar i morgen. Tror nok det skal gå veldig bra. Syntes varmen her hjemme er litt i meste laget nå, da er det godt å vite at det er litt mildere i Hellas (tenk å dra til Hellas for å slippe den intense sommervarmen i Norge, hehe! Neida)

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...