Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk endelig en termindato å forholde meg til! Og vi skal få ei lita jente :):) Så magefølelsen stemte!!

Trodde aldri man kunne se alt så detaljert, hun låg og vinket og sprellte inni der, så herlig!

 

Gled dere :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig celine!!! Gratulere så mye!! Velkommen i Prinsesseklubben!

Endelig en av oss som har en magefølelse som faktisk stemmer ;)

 

Skrevet

gratulerer !!! får selv jente, og jeg trodde jente hele veien :) så stemte på meg også!!

Skrevet

Gratulerer! Hvilken dato fikk du da? Ble det langt fra din egen dato?

Skrevet

Alle har sagt at det blir nok en gutt, men mamma og jeg har sagt jente :) Fikk første termindato hos legen 28. november, men fikk termindato 8. november :)

Skrevet

Så morsomt, gratulerer med jenta i magen :)

Det var stor forskjell på temin-datoene da, men bra du ble flyttet "riktig" vei da :)

Skrevet

Ja, grunnen var nok fordi jeg ikke husket siste mens. Men godt å bli flyttet riktig vei ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...