Gulljnta Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Fikk endelig en termindato å forholde meg til! Og vi skal få ei lita jente :) Så magefølelsen stemte!! Trodde aldri man kunne se alt så detaljert, hun låg og vinket og sprellte inni der, så herlig! Gled dere
ChellBell - har født! Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Så koselig celine!!! Gratulere så mye!! Velkommen i Prinsesseklubben! Endelig en av oss som har en magefølelse som faktisk stemmer
Miss Dynamite Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 gratulerer !!! får selv jente, og jeg trodde jente hele veien så stemte på meg også!!
Nina_J Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Gratulerer! Hvilken dato fikk du da? Ble det langt fra din egen dato?
Gulljnta Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2008 Alle har sagt at det blir nok en gutt, men mamma og jeg har sagt jente Fikk første termindato hos legen 28. november, men fikk termindato 8. november
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 Så morsomt, gratulerer med jenta i magen Det var stor forskjell på temin-datoene da, men bra du ble flyttet "riktig" vei da
Gulljnta Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. juni 2008 Ja, grunnen var nok fordi jeg ikke husket siste mens. Men godt å bli flyttet riktig vei ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå