Anne-B. Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Åh.. Trenger du litt tid på å fordøye det kanskje? Jeg hadde nok reagert på samme måte deg som, om jeg ble det nå, så jeg forstår deg.
Sivalur Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Jeg gratulerer - selv om det virker som du ikke ble så glad..?
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 å gratulerer så mye!!! et nytt barn skal få komme til verden, så vidunderlig! :):)
FuriLaks Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 Wæ. Gratulerer? Hjelper sikkert å tygge på det litt. Jeg hadde fått skikkelig noia selv hvis det hadde vært meg, men guuuud så koselig også da!
Musemor med tre søte små Skrevet 3. juni 2008 #7 Skrevet 3. juni 2008 Prøver meg med et lite gratulerer
Lykke X 4 Skrevet 3. juni 2008 #9 Skrevet 3. juni 2008 Du er heldig, du ! Gratulerer Jeg vil og ha baby i magen!
Dronning Sånnja Skrevet 3. juni 2008 #10 Skrevet 3. juni 2008 Gratulerer! Men hvorfor reagerer folk med "oisann" og "wä" og spör om du trenger tid på å fordöye det? Jeg kjenner deg ikke, men ble litt nyskjerrig etter de kommentarene.
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 3. juni 2008 #11 Skrevet 3. juni 2008 Gratulerer=) Må bare spørre... hadde ikke du en SA for en stund siden? Er du gravid igjen eller var det ikke en SA? Eller blander jeg deg med en annen?
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #13 Skrevet 3. juni 2008 Og det er ikke bra? Kanskje du er i en spesiell situasjon som jeg ikke kjenner til, men er ikke en ny baby en velsignelse da? Syns du er kjempe heldig, og er virkelig misunnelig!
Sivalur Skrevet 3. juni 2008 #15 Skrevet 3. juni 2008 Tjillevippen: Folk reagerer slik pga ordlyden i overskriften som også er etterfulgt av :-/ - altså ikke et happy fjes men et litt molefonkent fjes. Og så står det Joho med spørsmåltegn bak. Alt i dette hovedinnlegget tyder på at Tribal har fått seg en overraskelse som kanskje ikke var planlagt (uten at jeg vet dette men slik leser jeg det).
hit og dit Skrevet 3. juni 2008 #16 Skrevet 3. juni 2008 Har du fordøyd det enda? Hadde nok hatt samme førstereaksjon som deg om eg vart gravid no, men gi det litt tid.... Gratulerer!
Northernlights Skrevet 3. juni 2008 #18 Skrevet 3. juni 2008 Sender en klem,jeg ;o) OG en gratulasjon! En liten søster eller bror! Juhu!!JOHO! Blessings in desguise,vet du. De finnes!
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #19 Skrevet 3. juni 2008 Tusen takk for gratulasjoner alle... trengte littegrann tid å fordøye dette ja. Det passer mildt sagt dårlig både økonomisk, (ikke for sambo men for meg - vi klarer oss på en inntekt, men kjipt for meg) og tidsmessig... hadde ikke sett for meg at jeg skulle stå brud med mage :-/ Har dessuten drukket alkohol ved flere anledninger i vår, så det tenker jeg jo så klart på også.... I tillegg hadde jeg som sauen sier, en SA for 2 mnd siden... rakk aldri å få tilbake mensen etter det, og nå... vel... tenker jo litt på det også. Det var grunnen til at jeg slutta på pillen, at jeg ville få mensen tilbake i normal gjenge... men vi var tydeligvis ikke forsiktige nok... vi har jo nesten ikke hatt sex heller, så jeg skjønner ikke hvordan dette er mulig Men jeg er glad altså, veldig glad - og litt stressa
Gjest Zima *2pp* Skrevet 3. juni 2008 #20 Skrevet 3. juni 2008 Gratulerer Tribal! skulle ønske det var meg! Får håpe jeg kommer etter deg snart :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå