<3LillePrins<3 Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Sjefen her i huset spiser nesten ikke om dagen! =/ Står opp halv syv, frokost vil han ikke ha i det hele tatt, han drakk kanskje 20 ML mme før han sovnet kl åtte, sov bare femti minutter fordi han seff våknet og var sulten, så måtte jeg dra i møte i banken og gubben klarte ikke å "lure" i han mer en nesten er posjon grøt... heldigvis er han god og rund og har litt å gå på men mammahjetet bekymerer seg allikevel.....
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 heisann,ja jenta mi spiser veldig lite om dagen..hun har heldigvis endel å gåpå da.jeg er etter hennemed vann hele tiden så hun hvertfall får i seg veske..hun blir nedkjølt i dysjen ca 3 ganger daegn,hun sliter i varmen..men i går kveld var det kaldere og da hadde hun 3 skiver til kvelds hehe:)
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Her er det akkurat likedan! Også lillingen som har spist så mye og alt han har blitt servert ... Han har heldigvis litt å tære på, men jeg håper matlysten kommer seg snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå