Gå til innhold

Hva er riktig, bim eller bv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så her at det står at babyen nå veier ca 1400 gr. mens på babyverden står det 1750 gr. det er jo ganske stor forskjell da. har alltid fulgt med på ukene inne på bv men nå ble jeg litt nysgjerrig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bv er mest riktig, som jeg har forstått det i alle fall..

Skrevet

jeg har slitt med det samme som deg, men forholder meg mest til bv, med tanke på at det står omtrent det samme der som i svangerskapsboken for mor og far som jeg fikk hos jordmor. men hvem som har rett har jeg ingen anelse om.. men stor forskjell var det... jag har selv kun lagt merke til små forskjeller på 50g eller noe, men det var ganske mye... å normalt sett har jeg også lagt merke til at bim har høyere tall en bv... hmmm

Skrevet

Ta det med en klype salt begge deler. Jeg la meg ikke oppi det der så mye.. Svangerskapsboken som en får hos jordmor er det sandvik som står for, og de driver babyverden.no.... :)

Skrevet

Ikke det at jeg legger meg så mye opp i det for det er jo bare utifra generellt selvfølgelig men vi syns nå det er ekstra spennende hver fredag, må jo titte hvor mye hun angivelig skal veie osv. artig å følge med. var bare det at jeg syns forskjellen her var litt vel stor :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...