♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Førte det til at fødselen startet? Hvor lang tid gikk det?
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Nå vet jeg ikke hva denne strippinga egentlig innebærer, MEN, jeg var hos jordmor kl 13, hun røska i livmora, og tøyde litt på den... på vei hjem begynte det og murre i magen. kl 19 begynte de ordentlige veene og komme, og fra cæsar og til kl 22, holdt jeg tellinga. Gutten kom kl 04.42..
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2008 Var du moden og hadde åpning allerede da? Jeg hadde bare 1-2 cm åpning, men han kunne tøye til 3-4 cm. Var begynnt å bli moden, men hodet lå forholdsvis høyt oppe. Er så spent på om det vil skje noe i dag :-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Jeg hadde 2 cm åpning da, ja. Når jeg kom inn på føden hadde jeg bare 4, så vet ikke om ho klarte og tøye noe mer. Hodet var fortsatt langt oppe på meg også.. LYKKE TIL!!!!! :)
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2008 Takk. Kan jo skje noe i dag da :-)
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 Jeg ble strippet 12 dager på overtid, det førte ikke til noe.. måtte bli satt igang tre ganger før fødselen kom igang..
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. juni 2008 Uff, vet ikke helt om jeg likte å høre det :-(
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 3. juni 2008 #8 Skrevet 3. juni 2008 Jeg ble strippet - og bare noen timer etter startet de første riene:)
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #9 Skrevet 3. juni 2008 Fikk modningsakupunktur og ble strippet, våknet med rier morgenen etter. strippingen som skjedde på ettermiddagen. Men var 10 dager på overtid da. . . . .
Espoir Skrevet 3. juni 2008 #10 Skrevet 3. juni 2008 Ja, det kan man vel si. Jeg kom inn med regelmessige rier, men da hun sjekket var det bare 2 cm åpning. "Man regner ikke fødselen som startet før det er over 2 cm" da hun. "Og hvis du ikke er i fødsel må dere dra hjem". Så røsket hun skikkelig opp inni der, så jeg lå som en filledukke i enden av armen hennes. "Sånn!" sa hun, "Nå er du i fødsel, så nå slipper dere å reise hjem". hehe, var ei skikkeig myndig dame, kan man si, men med litt røsking ble det altså 3 sm åpning, og jeg fikk bli på sykehuset.
lisje marthemora Skrevet 3. juni 2008 #11 Skrevet 3. juni 2008 jeg ble strippet 1uke før termin,og kjente murringen allerede på vei hjem, og tulla kom dagen etter:))) lykke til!!
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 3. juni 2008 #13 Skrevet 3. juni 2008 Ble strippet 2 ganger, riene begynte 2 dager etter siste gang:)
Stjerne37 Skrevet 3. juni 2008 #14 Skrevet 3. juni 2008 Ble strippet 4dager før terminen og han kom ca ti timer senere.
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #15 Skrevet 4. juni 2008 Hmmm...nå har det gått nesten et døgn siden jeg ble strippet. Skjer ingenting. Hadde mye murringer i går og litt maserier, men i dag skjer det ingen verdens ting. Kjenner jeg begynner å bli litt stressa på å få denne ungen ut. Den ble målt til ca. 4 kg i går. Det er nok det :-)
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #16 Skrevet 4. juni 2008 Jeg må bare spørre.. Hvordan kan dere snakke så liketil om stripping? Er dere superkvinner? Jeg syntes det v ar helt grusomt. Ga jordmoren beskjed om at det gjorde hun ikke en gang til, da hun sannsynligvis ville få en fot i fjeset. Rier er vondt ja, men den hersens strippinga var mye verre
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 4. juni 2008 #17 Skrevet 4. juni 2008 Jeg syntes ikke stripping var så ille, men så funket det ikke noe særlig heller, de gjorde det vel to-tre ganger på meg for fødselen var så langdryg. Første gang jeg ble strippet var halvannen uke før fødselen.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 4. juni 2008 #18 Skrevet 4. juni 2008 De strippet meg om ettermiddagen den 10 april, fikk en del tak i ryggen og magen uten at jeg vil kalle det rier samme kveld og natta, ved 7 tiden om morgenen den 11 april fikk jeg veldig vondt og kl11.10 så minstemann dagens lys.
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #19 Skrevet 4. juni 2008 Jeg ble bare strippet underveis i fødselen jeg. Hadde bare 5 cm åpning og pressrier, så de ville prøve det. Det var helt grusomt vondt. Kanskje jeg bare er en pyse? Men jeg syntes ikke rier var så ille. Verre å brekke armen. Jaja, folk er forskjellige
Mamsen87 :) Skrevet 4. juni 2008 #20 Skrevet 4. juni 2008 Ja, det gjorde det.. Tror jeg hvertfall. Ble stippet en onsdags ettermiddag. Torsdags morgen gikk slimproppen, kynnerne kom på torsdags formiddag. Rienene kom halv elleve på torsdags kvelden. Var på sykehuset klokka elleve med 5cm åpning og han var ute kvart over to den natta:)
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #21 Skrevet 4. juni 2008 Det gjorde veldig vondt, ja. Jeg tenkte som så at det gjør jo enda vondere når jeg skal føde, så jeg får bare bite det i meg.
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 4. juni 2008 #22 Skrevet 4. juni 2008 Jeg ble strippet på en torsdag (14 dager over), på kvelden kom noe som kunne likne på slimproppen, men ingenting skjedde. Lørdagen ble jeg satt igang. Så fødselen min startet ikke etter stripping nei.
Mø schæl! Skrevet 4. juni 2008 #23 Skrevet 4. juni 2008 Jeg ble strippet på en torsdagsformiddag for første gang. Fredag kom jeg tilbake for ny stripping, og da var åpningen 4 cm. Natt til lørdag kom veene, og halv ti på lørdagskveld var snuppa ute!
silia Skrevet 4. juni 2008 #24 Skrevet 4. juni 2008 --jeg ble strippet på en fredag ettermiddag med nr 3. Fikk sterke kynnere/maserier som varte et par timer. Søndag morgen kl 7 startet riene. Jenta mi var født08.52.
Mamman til AM&JS Skrevet 4. juni 2008 #25 Skrevet 4. juni 2008 Ble strippet med nr 2..3 dager på overtid...jenta kom tidlig morgenen etter..Ble strippet med nr 3...da tok det litt lengere tid..3 dager etter!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå