Nøtter Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Noen som har gode råd mot dårlig søvn.Jeg sovner som regel med en gang når jeg legger meg, men våkner mellom klokken 5 og 6 hver dag! Slitsomt
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Jeg sovner også bra om kvelden, men våkner tidlig pga jeg er sulten, hehe.. Tar meg gjerne en skive eller to og slenger meg nedpå sofaen, og sovner etterhvert;)
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Jeg våkner hver gang jeg snur meg og må som regel opp og tisse to ganger hver natt. Og det er j**la varmt nå. Dessuten drømmer jeg så det ikke ligner grisen. Og snorker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå