Gå til innhold

lillemor skal opp,opp,opp


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 20 måneder gammel jente som skal opp absolutt heeeeeele tiden. Blir gal. Løftet på henne i hele går, i dag er papiret rosa og jeg tenker thats it....

 

Hvordan få henne til å forstå at mamma ikke kan løfte på henne hele tiden, at hun må være fornøyd der nede og utforske sin egen verden....? Hun blir så fortvilet når hun ikke får bli løftet opp til vår høyde, men jeg klarer ikke mer.... Ikke det, nå har det sikkert gått rett vest likevel....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt små blødninger helt siden jeg testet positivt den 21 april. Av og til spor av friskt blod, og av og til mer brun utflod. Fikk ul i uke 9 og såg et hjerte som slo. Har lest at det skal ganske mye til av ytre påkjenninger for å miste, som f. eks løfting da. Regner også med at du er mer forsiktig med hvordan du løfter nå, og at du bruker mer armene og prøver å ikke bruke magemusklene på en måte. Jeg har en 3,5 åring som vil opp av og til. I forrige uke hadde hun fått skrubbsår på begge knærne og ville helst bæres litt rundt. Hun veier 19kg. Mine små-blødninger har i hvertfall kommet helt uavhengig av hvorvidt jeg har løftet mye den dagen eller ei. Jeg tenker litt slik at hvis fosteret er "ment to be", så tåler det nok at du er aktiv og rører på deg, løfter litt osv uten at du mister. Skulle man miste er det nok fordi det var noe galt med fosteret slik at det ikke er levedyktig. Ikke så lenge siden jeg leste en tråd om at flere som har vært igjennom SA har fått beskjed om at det ikke er fordi de har løftet feil eller lignende av legene, fordi det skal mye til.. Men forstår din engstelse. Jeg sier til mine at jeg må passe på for jeg har litt vond rygg nå, men jeg har "store" barn da. Lykke til i hvertfall, håper alt er bra med spiren!

Skrevet

Takk for svar :) Du har nok helt rett...Skal løfte på henne på en fornuftig måte og ikke klandre meg selv om galt skal være skjedd :)

Skrevet

Må nok tenke alternativt... Du får prøve å være tålmodig, heller sitte på gulvet med henne (så godt det lar seg gjøre), du kan sitte ned å la henne krype opp i ditt fang osv... Gjøre det til litt utfordting for henne også så er du vel kanskje ikke så populær om en liten stund:-)

Skrevet

Får inderlig håpe at alt har gått bra. Leser i det andre innlegget at du har mistet tidligere, og da skjønner jeg uroen din bedre. Jeg er også urolig pga blødningene jeg har/har hatt, selv om jeg har vært til 1 ultralyd. Jeg håper på en til rundt uke 12, for jeg er så usikker på om det er liv. Men tror det er viktig at du ikke klandrer deg selv om det skulle gått så ille at det har gått galt. Tror som sagt det skal mye til for å ødelegge, hvis alt er vel med fosteret. Men noen er jo så uheldige å miste flere ganger, håper ikke det er deg! Lykke til med flytting, og håper det går bra :)

Skrevet

hehe, utspekulert...I like it :) Skal prøve det ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...