BITO Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Jeg er 1.gangs og vet lite om det meste;) jeg har kjent liv fra ca. uke 19, er nå 21+3. Synes de siste dagene det har vært mindre å kjenne. Har hele tiden kjent mest når jeg roer ned om kvelden. Har en veldig aktiv dag. Travel 100% stilling på sykehus for det går i 100 hele tiden. Deretter er det rett hjem og kanskje en liten pause før jeg går og trener. er det dette sammen med at jeg er 1. gangs som gjør at jeg ikke kjenner mer? hvor mye en kjenner fra dag til dag, vil det variere? Har vært på UL og alt så bra ut og der var en liten gutt som beveget seg som bare det (uten at jeg kjente det...). Hmm, mye en skal bekymre seg for! Prøver å kose meg med svangerskapet nå når UL har vist at det ser så fint ut, men ikke alltid like lett.. Noen av dere der ute med litt erfaring som kan gi meg noen beroligende ord?
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Jeg har det som deg;) Er 22+4 og kjente spark for første gang i uke 20. Uka etter var det helt vilt nedi magen, men nå i det siste er det ikke mye jeg kjenner fra h*n. Alt har vært topp på UL og hos jordmor så bekymrer meg egentlig ikke. Jobber også 100% og har en travel hverdag så ikke ofte jeg får satt meg skikkelig ned og få slappet av egentlig.. Så tror det hele henger sammen med det hos både meg og deg;) Spurte jordmor om akkurat dette med å kjenne noe hver dag. Hun sa det var viktig å kjenne regelmessige spark hver dag 3 siste mnd. og vi hører jo ikke hjemme der enda. Bare ta det med ro og kos deg du. Magen vokser jo aå alt må jo være bra, hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå