Heaven har født::) Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Sist vi var på ul, fikk vi vite at den ene tvillingen var død..... I morgen er det kontroll igjen,men er så redd for at det ikke er liv i den andre lenger heller.. Samtidig gleder jeg meg til å få bekreftet at alt er bra..(håper hvertfall at alt er i orden) Kjenner panikken komme, og jeg har tatt det ganske tungt at den ene ikke er mer. Har prøvd å ikke vise det så godt pga ungene , men nå kommer det. Våknet igjen i natt og tårene bare sila... Er så rart og vondt dette,har jo tvillinger fra før også... huff nei dette innlegget ble bare rot,vet ikke helt hva jeg vil med det heller... Men kryss fingrene for at alt er bra i morgen da... Skal dit 09.30....
Alba44 Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Krysser fingrene for deg og sender deg en stoor trøsteklem!! Var helt fra meg av spenning før hver ul med lillegutt( hadde mange) fordi jeg tidligere har fått triste beskjeder på ul... Sjansen er STOR for at du får gledelig beskjed i morgen, så vi satser på det!! ))
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Stor klem:) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Heaven har født::) Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2008 Takker:) Blir et nervepirrende døgn... og tviler på at det blir spesielt mye søvn i natt... Men det må bare være bra med den lille....
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 jeg tror det går bra! En venninne av meg fikk ifjor en velskapt datter selv om tvillingen var død! krysser uansett fingrene for deg+++++++
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå