Gjest Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Hadde en frisør som jeg var kjempefornøyd med, men han flytta..bhuhuuu...Har ikke funnet en ny frisør jeg er fornøyd med. Liker å ha en "god klipp" som de kaller det. Lettstelt og greit. Har forøvrig krøller og vet ikke om det bare er meg, men innbiller meg at noen frisører er flinkere med krøller enn andre... Noen som kan anbefale salong eller frisør?
fru tekopp Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Jeg har tjukt hår med krøller. Er veldig fornøyd med Perry på Majorstua. (over veien for Coloseum kino)
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Hos Hans på Frogner er alle frisørene superflinke..... ååååå savner byen!!
tante grusom master of law Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 Made by m.e. på majorstuen er suuuuuper flinke!! Kirkeveien 65 tror jeg!
Mom2Two Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 Jeg har også brukt Perry ved Colosseum siden den åpnet for 10 år siden, og har vært kjempefornøyd. Så flyttet hun som drev salongen og åpnet ny Perry på Tjuvholmen. Så ring Camilla på Perry Tjuvholmen. Hun er superflink:-)
♥Cherrypie♥ Skrevet 3. juni 2008 #7 Skrevet 3. juni 2008 flintstone frisørsalong på skillebekk,rett ved aker brygge. de er kjempeflinke!! masse kjendiser som klipper seg der..men og vanlige folk! alle der er kjempeflinke.. han mannen som klipper der er best:-)
fru tekopp Skrevet 3. juni 2008 #8 Skrevet 3. juni 2008 Helt enig! Camilla på Tjuvholmen er best! Men Benedicte på Majorstua er også veldig flink. Hun har også vært der siden det åpnet.
Mom2Two Skrevet 3. juni 2008 #9 Skrevet 3. juni 2008 Ja, Benedicte har klippet ungene noen ganger. Nå går vi alle hos Camilla. Pleier å timer på rad, så får vi det unna:-)
lena26 Skrevet 3. juni 2008 #11 Skrevet 3. juni 2008 Hva koster det for klipp og farge hos Perry frisør?
Mammasin Skrevet 4. juni 2008 #12 Skrevet 4. juni 2008 På metzo frisør jobber Lizette Jansverk. Hun er kjempeflink. ca 500 for klipp:-)
Emilie05&Sofie07 Skrevet 4. juni 2008 #13 Skrevet 4. juni 2008 Hvor mye koster det for en dameklipp (banal stuss av håret) hos Benedikte på Perry Colosseum?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå