Mrs. Smiley Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Noen som har opplevd det og testet positivt? Er blitt øm i tannkjøttet siste par dagene når jeg pusser tennene, og blør lettere... Har IKM 10/6, så har er noen dager til jeg kan teste enda...
Sunnybeach4gull :) Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Hey :-) Når man e gravid så gjør hormonan at tannkjøtte blør lettere å man e mer øm ja :-) Lykke te så mye!! krysse fingran for dæ om nån daga :-))
blå og rosa+lillebror Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 har merka at jeg har blødd mer fra tannkjøttet etter at jeg ble gravid
alene mamma88 Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 jeg var hos tannlegen når jeg var 6 uker på vei. der ble jeg fortalt at når jeg var gravid så kan tannkjøttet bli mer ømt enn vanlig og man kan begynne å blø lettere, og at det skyltes hormoner. de sa det var viktig at jeg var ekstra nøye med å brukte tanntråd i denne perioden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå