Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd det og testet positivt? Er blitt øm i tannkjøttet siste par dagene når jeg pusser tennene, og blør lettere... Har IKM 10/6, så har er noen dager til jeg kan teste enda...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hey :-)

 

Når man e gravid så gjør hormonan at tannkjøtte blør lettere å man e mer øm ja :-)

 

Lykke te så mye!! krysse fingran for dæ om nån daga :-))

Skrevet

har merka at jeg har blødd mer fra tannkjøttet etter at jeg ble gravid :)

Skrevet

jeg var hos tannlegen når jeg var 6 uker på vei. der ble jeg fortalt at når jeg var gravid så kan tannkjøttet bli mer ømt enn vanlig og man kan begynne å blø lettere, og at det skyltes hormoner. de sa det var viktig at jeg var ekstra nøye med å brukte tanntråd i denne perioden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...