vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Og jeg er sååå spent!! :-) Og litt redd, men mest spent...
maja81!! Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Lykke til!!! Det blir sikkert kjempegøy å få se den lille babisen. Vil dere vite kjønn? Skal på u.l om en uke jeg og er som deg, både litt redd og spent!
Lotta med novembergutt Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Lykke til Ser vi har lik termin:) Jeg var på ultralyd i går, for første gang, og det var helt fantastisk! Babyen var frisk som en fisk, sprella og koste seg inni der så det ut som. Men jeg gruet meg også en hel del før jeg skulle inn - tenk om ditt og tenk om datt ... Men det går som regel veldig greit!
Gulljnta Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Gled deg! Kommer rett fra ultralyd selv, og det er sååå fantastisk!
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2008 Det gikk veldig fint! Alt var akkurat som det skulle og det var fascinerende å se hvordan småen turnet rundt inni der uten at jeg kjente noe til det :-) Var litt sjenert så var ikke så lett å se kjønn, men jm tippet på en jente ut fra det hun klarte å se, så får vi se... Uansett var h*n frisk og rask og det er jo det viktigste!
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 Så bra at alt var fint da Er jo heldigvis som regel det! Lykke til videre
Gulljnta Skrevet 3. juni 2008 #7 Skrevet 3. juni 2008 Gratulerer med vel overstått ultralyd Syns også det er så rart at de turner som bare det inni der, mens jeg kjenner ingenting enda.. hehe, men nå kan vi vel bare glede oss til å kjenne spark
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. juni 2008 Jeg kjenner litt "bobling" og noen små dytt, men ellers lite foreløpig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå