Sirkeline og Emma vil adoptere Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 hvor lang tid før IKM testet dere posetiv, og ble det posetiv CB også?
2 fra før,nr3 født jan.2011:) Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 De billigstripsen jeg kjøpte måtte ha vært defekt eller noe. (der sto at de var ganske sensitive og skulle kunne registrere graviditet opptil tre dager før ikm, at det ikke var store mengder hcg i urinen som skulle til) Ingen av de slo ut positivt, selv om jeg tok de med første morgenurin. Husker morgenen jeg ventet IKM. jeg tok tre strips, alle tre var negative. Jeg reiste på apoteket, og kjøpte cb vanlig test og cb digitaltest. den vanlige slo ut med sterk positiv strek, og den digitale slo ut med gravid. Dette var kvelden, så jeg må ha hatt ganske mye hcg i urinen min. Jeg testet positivt med CB testene samme dag som jeg ventet IKM. Alle dager før/på/etter IKM testet jeg negativt med billigstripsene.
2 fra før,nr3 født jan.2011:) Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Mange som har testet positivt på de.. http://www.barnimagen.com/forum/thread/10958709
Collette Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Jeg testet positivt seks dager før ikm med billigstrimler. Tok en CB dagen etter og den var klart positiv. :-)
Babyønske �� Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 Den første testen jeg tok var en billigstrimmel, tatt på ettermiddagen 4 dager før IKM. Fikk en veeeldig svaaaaak strek. Tok CB på morgenen etter og den var tydelig positiv, ikke kraftig strek, men allikevel ikke til å ta feil av. Fikk ikke skikkelig positiv billigtest før 4-5 dager over IKM
Endeligtobarnsmamma Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 Jeg testet positiv 1-2 dager før IKM, men det skal sies at jeg alle gangene jeg bruker billigtester har latt den stå i urinen og absolutt latt den virke tiden ut. Syns ikke billigtestene viser tydelig strek før det er gått 4-5 minutter og den har fått tørke litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå