Gjest Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Da var 1. tri overstått (puh ...) og det herlige 2.tri står for døra :-) Gleder meg til 3 mnd uten kvalme og ugg (eg. borte allerede) og liten søt mage som ikke veier nok til å plage rygg og nattesøvn! Lykke til og gratulerer alle dere nygravide!
Tinden ruger på nytt gull Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Wow Tingeling, ny baby alt! Gratulerer! Vi gikk gravide samtidig sist, vet ikke om du husker meg som Tinden & løvebeibi'n? Er av og til inne på BIM og sniker, for vi ønsker oss ny baby sånn utpå sensommeren Masse lykke til videre!
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Husker deg godt, ja! Noen er kjappere enn andre vettu ;-) (La oss heller kalle det en spiralsvikt ... men når spiren først er der så er den hjertelig velkommen. Selv om vi nok får litt å henge fingrene i!) Lykke til med prøvinga når den tid kommer!
svanemamma Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Så herlig tingeling_80!!! Kommer etter om ca. 4 uker jeg også:-) Klem fra meg:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå