pifi med tre nurk Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Jeg sitter på jobb og prøver å samle konsentrasjonen rundt det jeg burde gjøre... men er så trøtt og sliten etter å ha holdt på med å shine opp leiligheten (frem til kl. 23.30 to dager på rad) til takstmann og en fyr som skal ta bilder til prospektet kommer i dag.. Det er et styr å selge og finne ny leilighet, men håper det går i orden før lillejenta kommer i september! Det hadde vært så utrolig godt! Håper formen deres er bra og at dere nyter sommerværet!
Mamman til Ovedie Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Må ikke slite deg helt ut med leilighet nå da.. Håper du har god aircondition på jobb i allefall.. hehe.. Slik at du ikke renner over slik jeg holder på å gjøre her hjemme :-( Formen er grei den, bortsett fra begynnende bekkenløsning :-( Var hos legen og fikk konstantert dette, og 50% sykemelding i varmen.. Er leder i butikk så det er ikke noe særlig å gå og gå og gå hele dagen på jobb i denne varmen med bekkenløsning.. Så akkurat i dag nyter jeg en lat dag på solsenga :-)
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Fòrst vil jeg bare si lykke til med salget, og à finne ei ny leilighet! :-) Forstàr deg godt om du er sliten og tròtt, men du fàr bare samle litt krefter nàr dette er over! :-) Formen min er fin. Ser at jeg vokser i en rekord fart nà, fòler meg allerede som en "big mama" :-) Jeg fòler meg sprengt, rett og slett, enda jeg er bare i uke 20. Jeg skal bake sjokoladekake i dag, fordi hele nabolaget skal feire at "nà er det sommer" ! Det er ungene som skal kose seg da, og alle mòdrene skal bake noe. Men fòrst mà jeg pà butikken og handle inn forskjellig. Gruer meg litt, for bilskiltet holder pà à dette av... I gàr hang det pà halv tolv, men min kjaere mann fikk slàtt det pà plass igjen... Hàper bare det ikke ramler av pà veien :-) Ha en flott dag alle sammen!
Gjest Mammamoms Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Heisann jenter! :-) Jeg er 13+6 idag. Formen er stort sett fin den, men sliter veldig med matlysten, og også litt kvalme når jeg ikke får i meg mat raskt nok. Krangla med frokosten både på lørdag og søndag, men nå i uka har det gått bra. Jeg har en 50% stilling på kontor, og jobber der hver dag, halve dager. Jeg har ikke vært hjemme en eneste dag pga svangerskapet, og det er jeg fornøyd med. Godt og varmt der, spesielt nå som ventilasjonen av eller annen grunn har blitt koblet ut, men noen er på saken for å "redde" oss fra den intense varmen. I ettermiddag har jeg drukket masse isvann, pluss to is. En saft-is, Sommeris, og en Sjoko-kirsj! Jeg får så forferdelig lyst på i denne varmen. :-) Ha en god kveld, og kos dere med voksende mager! Så får jeg vente på at min i det hele tatt blir synlig.
AO3 Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 19+5, og formen er fin! Prøvde å stå med dårlige støvler på betonggulv i mange timer på jobb i dag, og det var ikke noen god idé. Det er greit nå, men jeg kjente det skikkelig i hofta etterpå, så det bør jeg nok ikke gjenta. På jobb passer de på meg så mye at det nesten er for mye av det gode *hehe* så det blir nok ikke noe problem å unngå den betong-ståinga framover... Det er jo mye annet jeg kan gjøre. Dessuten er det under to uker igjen til ferien, og full sommer i Nordland! Herlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå