Gjest Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Nå er jeg gravid, og jeg er så fornøyd! Tør ikke heelt å slippe jubelen løs pga to SA tidligere, men jeg klarer det snart Har nesten ingen symptomer, andre enn litt treg mage, masse luft, endel humørsvingninger og ganske trøtt (men det kan jo være av andre årsaker også, hehe). Ikke ømme pupper, ikke kvalm.. Nesten ikke stikninger i magen.. Er det normalt å ikke ha disse stikningene? Jeg er 5 uker på vei nå, ifølge alle terminkalkulatorer iallefall, hehe:) Skal til jordmor neste mandag, så det er jo fryktelig lenge å vente.. Men når tror dere jeg kan se hjerte som slår? Er det ikke i uke 6 de sier? Om jeg ser hjerteslag når jeg kommer på tidlig ul nå, kommer jeg til å grine hysterisk, for da er det første gang det skjer oss i tilfelle. Hadde vært så fantastisk! Der fikk jeg lufta tankene mine LITT iallefall..hehe:)
Giinaღ Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 GRATULERER så mye. Alle gode ting er tre, er det ikke?
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Jo, de sier så Jeg håper de har rett!hehe.. er kjemperedd for at det ikke skal være noe der inne nå, eller om ei uke til, men må prøve å tenke positivt:)
:*lillefru*:har født*: Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 Gratulerer så mye, lykke til med svangerskapet )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå