Gå til innhold

Er ikke dette bare rett og rimelig?


Anbefalte innlegg

Skrevet

kongen har blitt invitert på guttetur til Finnskogen.....

 

Er det ikke da greit at jeg også blir invitert på tur med mannfolka en gang? Jeg har jo faktisk aldri vært på rein guttetur:o)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hør her vennen:-) Damer som er med mannfolk på ren guttetur???? Vi kaller dette for østrogenfri sone og skal vel ikke ha med kjerringlærver når det er kvalitetstid for gutteprat:-)

Skrevet

Du Puseladden:o) Du skulle bare visst hvor flink jeg er til å prate gutteprat. Kan jo ikke være så jævlig vanskelig? "Ehhh, ja, sjekk de hyllene!", " båten går i 30 knop og har lang stamme på motoren!" eller "Middag? ja, 2 pølser i brød!"

 

Og i de sene natte timer foregår samtalen antageligvis slik: Æhhh, *mumle, mumle* assa, bla bla = Promille på 2,3 og potet i halsen...

 

Jeg hadde gjort meg i Finnskogen Yppert!

Skrevet

Kun når damer er til stede at den enkle mannehjernen heenger seg opp med slikt løsprat:-) Det er når damene er borte, at vi fristiller oss mentalt:-)

Skrevet

hehe...

 

har du hørt den reklamen "la menn være menn"?

 

den passer

Skrevet

Jeg trodde faktisk at mannehjernen gikk i fri flyt når vi kvinner ikke var tilstede.

 

Men klarer dere faktisk å holde en oppegående samtale i guds frie natur med pølser og bayer tilstede?

 

 

Jeg vil på guttetur jeg også!!!

Skrevet

Jo da jeg har hørt den...

 

Men noen av disse mennene kjøper jo "vi menn" for å "møte" Toril -Gunn fra Kløfta!!

Skrevet

jepp!!! stemmer det mortigunnar og hvem faen er Marcel???? ute å sjekker mannfolk uten mitt samtykke også?? Hæææææææææ?? HKH ...hold deg til din syklubb, hvor dere kan dele kakeoppskrifter, prate om sløve mannfolk og hvem, som har de mest begavede ungene:-) Hos oss gutta, så er det kun wine, women and song:-)

Skrevet

Jeg er ikke i syklubb Yppert!

Kaker spiser jeg ikke, mannen min er i det øvre sjiktet av oppegående menn og Flisa er jo bare begavet!

 

Men jeg er en reser på wine and song + at jeg er Women (med stor W)

Skrevet

Marcel er han som holder opp prisene i ICA reklamen, slik at prisene følger pruduktene.. ser du ikke på TV du eller?

 

for øvrig er jeg nesten singel enda.... så du burde få ræva i gir om du ikke vil se meg forsvinne.... haha

Skrevet

hmm..jasså?? "tapper pennen hardt i bordet her" hørtes jo faktisk litt spenstig ut du da:-) en kan jo alltids legge inn en søknad, hvis man heller i den retningen, men forvent deg et sjokk når du ser hva som foregår på innsiden av rene guttesirkler!!! Der er bare å knipe hardt igjen, slenge med kjeften og få ut noen års oppsamlede reservoarer med østrogen!! Også er det så klart den berømte taushetsplikten som gjelder da:-)

Skrevet

Phuuuuuuu.. trodde du hadde forlatt meg helt her!! ehhhh.. nei jeg ser faktisk ikke på TV:-) Jeg orker faktisk ikke den evindelige slosskampen her i huset med 3 stk TVer. og 4 drittunger som okkuperer alle 3 når det liksom er min sin tur:-)

Skrevet

Klart jeg er spenstig, visste du ikke det?

 

Med litt vin innabords hender det faktisk at jeg minner om en blanding av Rigmor Galtung og gammeldagse bryggesjauere - MEN kun pga sleivkjeften...

 

Gutte/jenteturer er U.O....

Skrevet

Sleivkjeften er jeg sikker på at du har, men har uansett en ubehagleig følelse over at du har for mye dame i deg til å bli med på rene gutteturer:-)

 

Skrevet

Fader assa, hva skal til for at jeg får blitt med da?

 

Må jeg klø meg på de ballene jeg ikke har og drikke ballevarm øl....

Skrevet

forlater deg aldri vet du ;)

 

forøvrig så har du vel bare barna dine 50%? så da kan du jo se på tv de resterende 50% eller så kan du la vær... hehe... ser stort sett aldri på TV selv...

Skrevet

Regel 1. du må stå å tisse!!! Tillegg til regel 1. Skal alltid stå sammen andre mannfolk!! viktig å sjekke hvem som har den lengste strålen og den største blæra!! Taperen må som regel, hente øl, jekke øl, og hente mat osv!!

Regel 2. skru pupp!! Dette er en rå lek som kun mannfolk behersker. Dette er et fysisk svar man gir til mannfolk som har slengt en upassende kommentar! Anbefales ikke for kvinner.

Regel 3. følelser, sentimentalt prat fører til utestengelse på ubestemt tid og man er ikke velkommen tilbake før man har gått gjennom regel 1 og 2 uten noen form for diskusjon!

 

Pugg dette her, så kan det tenkes at du får være med på leken:-)

Skrevet

Forøvrig så har jeg unger her 100%..... så det betyr VELDIG LITE MED TV:-)

Skrevet

Jeg står (eller rettere sagt styrker lårmusklene) hver gang jeg er på offentlige toaletter!

 

Skru pupp?

 

Følelser skjønner jeg godt bør legges igjen hjemme, det bør forøvrig gjelde enkelte jenter også:o)

Skrevet

oj, det hørtes slitsomt ut!

jeg har en 90% av tiden og syns det er tøft nok. hadde jeg hatt fire så hadde jeg flyttet ut!

Skrevet

Damer på guttetur tror jeg kalles strippere eller noe i den duren.. :oP

Skrevet

Jeg er ikke sikker på om jeg ville deltatt på en ren guttetur. Jeg ville heller brukt anledningen til å kunne dra på en ren jentetur. Gutta har faktisk greit av å være i fred av og til samme hvor kompis med mennene man kan være.

Skrevet

NEI. Guttetur er guttetur. E. O. F (end of story ;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...