Gå til innhold

Hvis vannet går...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og babyen ligger i seteleie, hva da?? Skal man bare ligge rolig og ringe ambulanse, eller kan man gå rundt og sitte i vanlig bil frem til føden?? Har hørt at man helst skal ringe ambulanse, eller ringer man føden og de ordner med ambulanse??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ringt føden. Hvis man er førstegangs skal man vel ringe føden når vannet går uannsett leie?

 

Når ungen ligger i sete er de vel redd for at navlesnoren skal komme ut med vannet og kan komme i klem, men dette forteller føden deg bedre enn noen her inne. Dette kan jo også skje dersom ungen ligger med hodet ned men ikke er festet.

 

beste er å beholde roen og ringe føden. De vet hva som må gjøres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...