Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Og babyen ligger i seteleie, hva da?? Skal man bare ligge rolig og ringe ambulanse, eller kan man gå rundt og sitte i vanlig bil frem til føden?? Har hørt at man helst skal ringe ambulanse, eller ringer man føden og de ordner med ambulanse??
Fornøyd med tøybleier Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Jeg hadde ringt føden. Hvis man er førstegangs skal man vel ringe føden når vannet går uannsett leie? Når ungen ligger i sete er de vel redd for at navlesnoren skal komme ut med vannet og kan komme i klem, men dette forteller føden deg bedre enn noen her inne. Dette kan jo også skje dersom ungen ligger med hodet ned men ikke er festet. beste er å beholde roen og ringe føden. De vet hva som må gjøres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå