Sun Tzu Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Har det noengang blitt solgt i Norge? Har bodd i flere forskjellige land, og denne chipsen har alltid vært en favoritt. Savner den sårt:( Noen som vet om den er å oppdrive her til lands?
Masaili <3 Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Den har ikke vært solgt her på maaaange år! Var favoritten min når jeg var yngre, men nå er den borte...
Little Dreamer Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 finnes ikke...kan dukke opp på engelske puber,i oslo..det er diiigg..
Mamsen og lillegutt Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 er ikke lenge siden jeg såg de på butikken. det er de blå pringels-pakkene sant?
Sun Tzu Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2008 Sendte en email til Walkers nå og spurte om jeg kunne bestille en kasse... Hvilket selskap solgte chipsen i gamle dager da? Får sende en mail å kreve at de begynner å lage dem igjen.
TøffiTrynet☠ Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 Jepp, pringles har med salt og eddik. Min favoritt! Du får kjøpt det på store matvareforretninger. Som f.eks. Ultra, Supra, Meny osv.. Nam!
Sun Tzu Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. juni 2008 Hmm, det skal jeg sjekke ut! Men jeg liker ikke Pringles da, smaken er jo bare på en side, feil side til og med...
Nyseryllikberta Skrevet 3. juni 2008 #8 Skrevet 3. juni 2008 Tror det var Maarud som hadde varianten en kort stund på midten av 90-tallet. desperate meg bestilte Walkers på e-bay;) Kjempekos! Bestilte på mandag, kom til lørdagskosen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå