Gå til innhold

Hva er yndlingssangene til barna deres?

Anbefalte innlegg

Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

Av alle sanger digger Anniken Tumhein dillagi bhool med Sir Nusrat Fateh Ali Khan (pakistansk musikk!)

http://youtube.com/watch?v=GvQVxrMZB18

Ellers så digger hun "det var en gang et troll..."

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er 7 mnd og eeeelsker "Gummy Bear-sangen" og "If your happy and you know it"

Skrevet

Mini er 9,5 mndr og er helt i sin egen verden når han hører kjennngsmelodien til "the `70 show"

Skrevet

Poffa Pat er den store hit'n her nå (postmann pat altså), ellers så kan hun stort sett alle sangene til programmene på playhouse disney. Nå er det Mikkes klubbhus og hun synger av full hals! ;)

Skrevet

min datter liker "vente på far" den sang jeg masse til henne både inni og utenfor magen.

ellers liker hun det meste av musikk jeg liker. spesielt pink, som jeg hører masse på. da danser hun og synger :)

Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

og så digger hun denne

Skrevet

av de jeg synger til han,så er lille pusekatt favoritten:)

men av det vi hører på radio og cd,så er det Vamp som er favoritten. han blir helt paralysert når han hører det:)

Kan ha noe med at i bilen så hørte jeg MYE på vamp i svangerskapet og når han var liten.

Han er 10mnd no.

Skrevet

Min gutt elsker når jeg synger ``lean on me`` for han.

Da roer han seg med en gang:=)

Søtesøte gutten min:=)

Skrevet

Hun er to år og favorittene er

Ole Brum-sangen

Postmann Pat

Grevling i taket

Lille petter edderkopp

Hun har lært seg alle sangene nå og synger med av full hals når jeg eller pappaen synger for henne.. Eller hun får høre dem på cd...

Skrevet

Jeff buckley sin halleluja av alle ting;) Fordi når vi lå på føden sang jeg den til han siden jeg ikke kunne noen barnesanger, og siden det har han elsket den:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...