malle mamma Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Hei Er det noen andre som skal ta Pergo kur denne mnd? Eg skal ta min første om en uke eller to. Eg er litt spent. Så vist det er andre her som skal ta Pergo denne mnd, så hadde det jo vært spennende å høre hvordan det går! En liten PERGO-tråd?!
cathy 2 på under 1 år Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Jeg vet ikke hva jeg skal... Nettopp ferdig med utredning på volvat og skal inn og snakke med legen om hva vi kan gjøre for at vi lettere skulle få bli gravid og for å holde på spiren. Men hvis jeg skal det så kommer jeg definitivt tilbake til deg her!!!
Dodlimammatil2 Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Jeg skal ta min kur nummer to, begynner med tabelettene 5 dag mens, så jeg må bare få mensen først (Dvs, jeg kan jo godt slippe mensen da, men jeg tviler på at jeg plutselig er gravid denne mnd)
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 hei hei. jeg begynte med pergo i dag. 3 dag i mens, så dette blir spennende. håper virkelig på en spire nå. hvor mange tabeltter skal du ta??
malle mamma Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. juni 2008 Eg skal ta 5 tabeletter. Men venter på TR. Avsluttet provera kuren i går, så vist eg får TR så håpere eg den kommer om 2-3 dager. Gjorde hvertfall det etter forrige kur. Eg fikk beskjed om å begynne med pergo på dag 5. Det blir spennende. Håper selvfølgelig at eg slipper å ta de tabelettene og at det allerede er en liten spire der Blir spennende og følge med fremover, lykke til jenter.
Alimi Skrevet 6. juni 2008 #6 Skrevet 6. juni 2008 Hei. Jeg har tatt pergo denne mnd for første gang. 1 uke siden siste tablett så nå venter jeg på el. Er det noen som vet om el kommer på samme tid som "vanlig" når man tar pergo eller om den kommer senere? Tok el test idag, men den viser ingenting. Normalt skulle jeg hatt el imorgen, men stoler ikke helt på testene. Vet at jeg hadde el for 2 mnd siden (tok blodprøve hos legen), men det viste ikke på el testene..
malle mamma Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. juni 2008 Eg fikk beskjed om at eg fikk el noen dager etter siste tabelett og at det bare ver til å ha sex annenhver dag.
madde på pergo Skrevet 8. juni 2008 #8 Skrevet 8. juni 2008 Er på Provera nå, så skal begynne med Pego etter endt kur! Håper dette er begynnelsen på et bedre liv med en spire!!! Begynner å bli MEKTIG lei nå! Har ikke hatt mensen siden Februar!
sniljente2 Skrevet 11. juni 2008 #9 Skrevet 11. juni 2008 hei på deg malle mamma.jeg begynte med dobbel pergo kur i dag etter ett års prøving men,ja du vet,det vanelige.jeg er heldig som alt har to barn.ei på ni og en ti.kompliserte fødsel men nå er min nye mann og jeg så barne syke at vi koser oss veldig mye for tiden.hihi.jeg håper at det holder med den ene pergo kuret.det er faktisk ganske slitsom å vente,får jeg eller får jeg ikke tanta hver mnd...lykke til,til oss...klem
malle mamma Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 17. juni 2008 Hei hei lille fia! Håper pergo kuren gjør susen og at det blir en liten søster eller bror Eg har en datter på snart 4 år, både hun og vi har veldig lyst på en til, så eg håper det klaffer. Eg tok min siste pergo tablett i går. Så nå er det bare å stå på Vist du tok din første tablett den 11.06 så er vel du også nettopp ferdig å ta de? Eg krysser fingrene for oss, det blir spennende fremover.
sniljente2 Skrevet 18. juni 2008 #11 Skrevet 18. juni 2008 ja dette så spennende.jeg er klar som ett egg spørs bare om egget er klar for meg.hehe.glad du har ei tulle som ønsker seg en bror eller søster da.det e jo en kjempe fin alder for henne å bli store søster.smiler.jeg er ferdig med kuren nå og tro meg nå følger jeg med kalenderen når jeg virkelig skal forføre mannen min.Å det er IKKE vanskelig.
malle mamma Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #12 Skrevet 19. juni 2008 Så legen din noe om når du kunne forvente eggløsning etter endt kur? Til meg sa han et par dager og at vi skulle ha sex annen hver dag. Så vi er godt igang.. hihi
hecate Skrevet 19. juni 2008 #13 Skrevet 19. juni 2008 jeg ble ferdig på primolut på fredag og fikk blødning på tirsdag, endelig..har ikke hatt mens siden min 1.5 år gamle sønn ble unnfanget.skal begynne på pergo imorgen, men gyn. sa ingenting om forventet el.noen som vet når denne kan forventes??
madde på pergo Skrevet 19. juni 2008 #14 Skrevet 19. juni 2008 Jeg har også et spørsmål ang dette! Jeg gikk på Provera for å få igjen mensen sist uke, fikk mensen på Fredag, begynnte på Pergo på Tirsdag. Men, når stopper mensen? Er veldig redd for at pergoen "virker" da jeg har mensen... Forstår? Hehe...
sniljente2 Skrevet 19. juni 2008 #15 Skrevet 19. juni 2008 hei igjen.jeg begynte med pergo fra dag en men rødt blod så skulle jeg ha senge kos i tre dager før eggløsning som skal komme ca 14 dager etter første dag av siste mens.hun sa dette pga at guttas sæd kan vare opp til tre døgn inni oss men vi får bare de få 24 timene.håper du forstod svaret malle mamma.
sniljente2 Skrevet 19. juni 2008 #16 Skrevet 19. juni 2008 hei på deg.mensen topper når den er klar.at du blør eller ikke blør under pero har ingenting å si.bare følg anvisningen fra gyn du så går dette bra vettu.mange blir fakisk gravide i pause mnd så lykke til..
malle mamma Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #17 Skrevet 24. juni 2008 Nå tror eg el er over. Var vanvittig øm og følte meg helt mørbanket i livmoren i går, litt i dag også.. Føler liksom at eg har små sammentrekninger av og til.. Så nå krysser eg både fingre og tær for at vi har klart det. Vi har hvertfall vært ivrige, så det skal ikke stå på innsatsen Blir noen lange uker til vi kan teste. Kommer vel ikke til å klare å vente helt til IKM, men eg skal prøve. Hvordan går det med dere andre da, har dere en god følelse denne mnd? Lykke til alle sammen
drømme mamma Skrevet 2. juli 2008 #18 Skrevet 2. juli 2008 HEI MALLE MAMMA HAR DU BEGYNT PERGO ENDA ISÅFALL HVORDAN GÅR DET.KLEM FRA OPPRINNELIG SNILJENTE..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå