MissUnderCover Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Leste innlegget ditt i går, håper alt har gått bra med dere!! klem
*vil*ha*baby* Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Så utrolig koselig at du har tenkt på meg! Nå ble jeg skikkelig glad:) Og til spørsmålet ditt: Det gikk KJEMPEBRA! Jeg har en liten spire i magen på 6 millimeter og med bankende hjerte!!!! Jeg trodde ikke mine egne øyne! Jeg ble satt tilbake til ca midten av uke syv. Hun kunne ikke si noe eksakt, så jeg går ut fra at jeg er 6+3 så får den ordinære ultralyden ordne opp i klusset. Må liksom ha noe å gå ut ifra. Trodde jeg skulle være 7+2 i dag, men befruktningen har nok skjedd noen dager senere enn vi trodde. Jeg skjønner ingenting jeg, men hun betrygget meg med at alt så helt perfekt ut. Jeg og samboeren er i lykkerus! Dette hadde vi aldri ventet etter ultralyden forrige uke:) Hvor langt er du på vei?
MissUnderCover Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2008 så utrolig bra!!!! Nå ble jeg gla på dine vegne... Gratulerer!! Jeg er ni uker i morra, tror jeg da.. kan jo aldri være sikker.. Så flott å se bankende hjerte.. det er jo så stort å se, sin egen lille baby som er der liksom, selv om den er liten og spe.. Har bestilt meg UL i uke 12 jeg da.. gleder meg stort..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå