Trollmora Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Det var en gang Espen Askeladden så verdens vakreste prinsesse. Vil du gifte deg med meg spurte Askeladden?? NEI! - svarte prinsessen. Og så levde hun lykkelig alle sine dager og dro på jentetur og shopping og hadde tilfeldig sex og drakk vin og sjampis hver gang hun hadde lyst... Prinsessa si, det, tenker jeg! (montro om hun blir moden mor?)
coscos Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 ha, ha! Hun blir helt sikkert moden mor, trenger ikke Espen Askeladd for det, når det finnes klinikker i Danmark :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Ha ha det blir fort barn av tilfeldig sex også...
dritgrei hei hei! Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 jeg ler av denne i dag også jeg, enda jeg ikke sitter i krika og later som..... hurra for prinsesser som velger det der! men hun kan jo fort bli en moden mamma, som plutselig ikke kan røyke og drikke vin og ha tilfeldig sex uten å skaffe barnevakt først :-))) og det... det har vi prøvd har vi ikke... artigere med prins da kjenner jeg... artigere, men ikke alltid enklere når jeg tenker meg om.... Nei lenge leve prinsersser med kondomer i lommeboka, da kan hun kose seg i det lengste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå