Gjest Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 men jeg har ikke fått ny time hos legen før på tirsdag.. og jeg orker ikke å gå på jobb på mandag, sliter veldig med ryggen... noen råd?
Gjest elissa2 Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 du kan jo ringe legen din før helga og vidreføre sjukmeldinga di.....det har jeg gjort;) så får du levert inn den til arb giver før helgen, også ser du hvordan det blir etter legetimen på tirsdag??????
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Jeg ville gått på jobb den dagen bare for å vise at jeg hadde prøvd å komme meg. Og se åssen det gikk.. Men det er jo meg;) Er jo bare snakk om en dag hvis du har planer om på sykemelde deg enda lengre.
<3 coccinelle Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 Hvis du vet at du ikke kommer til å bli friskmeldt hadde jeg ikke giddet å gå på jobb. Hos meg har legen skrevet ut sykmeld for dagen før da jeg hadde legetime "for sent". Hvis det bare er snakk om en dag tror jeg ikke det er noe problem. Men du kan jo ringe før helga og spørre.
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 tusen takk for svar... jeg tror ikke jeg har krefter til å gå på jobb.... føler bare jeg blir stående og se på... og d er ikke noe gøy...
Lillefot08 Skrevet 4. juni 2008 #7 Skrevet 4. juni 2008 Har det på samme måte. Sykmeldinga går ut på fredag og jeg har ikke time før neste torsdag. Kjedelig å si det, men tror ikke jeg orker å gå på jobb i 4 dager etterhverandre. Har vært sykmeldt lenge pga ekstrem svangerskapskvalme og oppkast. Sliter veldig med å få energien tilbake. Kjempe kjedelig, men hva skal man gjøre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå