Trollmora Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Hipp hipp HURRA! Hipp hipp HURRA! HURRA HURRA HURRA Stor klæm fra
phantomet Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Gratulerer så mye med dagen Seier og Glede! Håper du har en fin bursdag, tross fravær fra familien på jobbtur. Om jeg ikke husker feil er du i byen hvor de selger verdens beste Kaffe latte ifølge dritgrei...så du bør ihvertfall unne deg en slik... Klem klem
coscos Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Gratulerer så mye med dagen! Håper du får en fin dag, selv om du er borte fra familien. Bursdagsklem fra
Næsningsfrua Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Gratulerer så mye! Salutter, ballonger og kaker ønskes deg i dag :-0 Bursdagsklem fra
Gjest Skrevet 6. juni 2008 #7 Skrevet 6. juni 2008 Tusen takk snille damer for hyggelige hilsener! Jeg er tilbake i byen! Og det er deilig. Hadde det kjempegøy på bursdagen min. Vi hadde møte med jobben, og plutselig midt på dagen sier sjefen min at han vil ut en tur, og lurte på om noen ville være med.. Sier ikke nei til en tur ut i varmen, i stedenfor å sitte i det klamme hotellrommet. - Og der ble vi hentet med taxi og kjørt til kaien. Her ble vi hentet med noen helt enormte båter som vi havraftet med! Noe så innigampen kult!! Etter 1 time med hyling, bølger og saltvann i håret ble vi dumpet på Langøya og der ble det grilling, krocket, øl og vin og bading! En fantastisk bursdag med andre ord. - selv om den hadde vært enda bedre med familien. Men den skal jeg feire nå i helgen med guttene mine og med storeM! Så kos blir det uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå