Gå til innhold

Gratulerer med dagen Seier & Glede!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hipp hipp

HURRA!

Hipp hipp

HURRA!

 

HURRA HURRA HURRA

 

Stor klæm fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med dagen Seier og Glede!

Håper du har en fin bursdag, tross fravær fra familien på jobbtur.

 

Om jeg ikke husker feil er du i byen hvor de selger verdens beste Kaffe latte ifølge dritgrei...så du bør ihvertfall unne deg en slik...

 

Klem klem

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen! Håper du får en fin dag, selv om du er borte fra familien.

 

Bursdagsklem fra

Skrevet

Gratulerer så mye!

Salutter, ballonger og kaker ønskes deg i dag :-0

 

Bursdagsklem fra

Skrevet

Hurra for deg!!! hadde du en fin dag?

Skrevet

Tusen takk snille damer for hyggelige hilsener!

 

Jeg er tilbake i byen! Og det er deilig.

Hadde det kjempegøy på bursdagen min. Vi hadde møte med jobben, og plutselig midt på dagen sier sjefen min at han vil ut en tur, og lurte på om noen ville være med.. Sier ikke nei til en tur ut i varmen, i stedenfor å sitte i det klamme hotellrommet. - Og der ble vi hentet med taxi og kjørt til kaien. Her ble vi hentet med noen helt enormte båter som vi havraftet med! Noe så innigampen kult!! Etter 1 time med hyling, bølger og saltvann i håret ble vi dumpet på Langøya og der ble det grilling, krocket, øl og vin og bading! En fantastisk bursdag med andre ord. - selv om den hadde vært enda bedre med familien.

 

Men den skal jeg feire nå i helgen med guttene mine og med storeM! Så kos blir det uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...