Gå til innhold

Linea er blitt syk... :(


Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

Hvorfor blir man potte forkjøla når det er så fint vær ute?? Hun har hosta litt på kveldene i det siste, men ikke noe voldsomme greier liksom. Men på søndag våknet hun med hoste og snørr og alt var fælt. I går da hun la seg hadde hun nesten 39 i feber... Virker litt piggere nå, men merker at hun ikke er helt i slaget. Håper hun blir frisk til torsdag for da er det utflukt med bhg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag virker hun veldig fin egentlig. Hoster litt, men har ikke sett noe til snørra ennå. Vanligvis er jo nesa helt tett når hun våkner om morgenen under en forkjølelse. Satser på at vi drar på utflukt i morgen i hvert fall!!!! Juhu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går også rundt og er litt forkjøla....Når det er over 20 grader ute og sol! Merkelig!!

 

Godt hun har kommet seg litt da! Kos dere på utflukten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phui! Da er vi tilbake fra utflukten. Merker at jeg gjør dette kun fordi jeg vet Linea koser seg. Jeg er helt utslitt. Har gitt henne en bolle og satt på tv'n og skal se om jeg ikke sovner litt på sofaen etterhvert. Må ut av huset etterpå, men da leverer jeg henne til mamma, så jeg kan få gå og handle i fred. Har tenkt meg på hagesenteret og da blir det mye løping om hun skal være med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...