Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 ...måttet gå opp i skostørrelse etter at de fikk barn???? Ikke fordi beina er mer hovne, men fordi de rett og slett har blitt lenger???? Det er ingen rundt meg som tror det når jeg sier det til dem..hehe...Men mine føtter har vokst, det er jeg overbevist om...Enkelte sko må jeg kjøpe en størrelse større i og :/ Mye man skal tenke på og ja...hehe
silhah og emilie Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 jeppjepp:) brukte 36-37 før jeg ble gravid...nå er det 1,5 år siden fødsel og jeg bruker 28-39:(
♥sebastian3003♥ Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Jeg kan skrive under på det.. har ikke sjans til å bruke skoene jeg brukte før jeg fikk gutten min...-.
Nurse80 Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 Har fått 2 barn. Føttene vokser og vokser. Har gått fra str 38 til str 40.Og nå synest jeg at str 40 også er knapp. Helt merkelig og aner ikke hvorfor.
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 En ganske vanlig sak etter graviditet eller overvekt. Man blir jo tyngre og tråkker ned beina. Skjedde med nr 1 her, men ikke de 2 andre... men så tror jeg ikke jeg kan bli mere plattfot enn det jeg er heller hehehe
nybebis Skrevet 3. juni 2008 #7 Skrevet 3. juni 2008 neimen, det slo meg ikke før nå, at jammen har ikke mine bein også det! brukte 37-38 før jeg fikk datteren min, nå etter barn nr.2, 38-39!! Så rart )
ayla05 Skrevet 3. juni 2008 #8 Skrevet 3. juni 2008 jeg er motsatt... har gått ned 1-2 str.. før jeg ble gravid brukte jeg 39 nå bruker jeg 37-38...
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #9 Skrevet 3. juni 2008 Gikk opp 2(!!!) str, fra 36 til 38 Har sååå mange fine sko som ikke passer lenger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå