Gå til innhold

Er det noen her som har....


Anbefalte innlegg

Skrevet

...måttet gå opp i skostørrelse etter at de fikk barn????

 

Ikke fordi beina er mer hovne, men fordi de rett og slett har blitt lenger????

 

Det er ingen rundt meg som tror det når jeg sier det til dem..hehe...Men mine føtter har vokst, det er jeg overbevist om...Enkelte sko må jeg kjøpe en størrelse større i og :/

 

Mye man skal tenke på og ja...hehe :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeppjepp:)

brukte 36-37 før jeg ble gravid...nå er det 1,5 år siden fødsel og jeg bruker 28-39:(

Skrevet

38-39 så klart:p

Skrevet

Jeg kan skrive under på det.. har ikke sjans til å bruke skoene jeg brukte før jeg fikk gutten min...-.

Skrevet

Har fått 2 barn. Føttene vokser og vokser.

Har gått fra str 38 til str 40.Og nå synest jeg at str 40 også er knapp.

Helt merkelig og aner ikke hvorfor.

Skrevet

En ganske vanlig sak etter graviditet eller overvekt. Man blir jo tyngre og tråkker ned beina. Skjedde med nr 1 her, men ikke de 2 andre... men så tror jeg ikke jeg kan bli mere plattfot enn det jeg er heller hehehe

Skrevet

neimen, det slo meg ikke før nå, at jammen har ikke mine bein også det! brukte 37-38 før jeg fikk datteren min, nå etter barn nr.2, 38-39!!

Så rart :o)

Skrevet

jeg er motsatt... har gått ned 1-2 str.. før jeg ble gravid brukte jeg 39 nå bruker jeg 37-38...

Skrevet

Gikk opp 2(!!!) str, fra 36 til 38 :(

Har sååå mange fine sko som ikke passer lenger..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...