Miss-Sixty Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Har en liten gutt som blir et år neste uke. Han har alltid vært veldig blid og fornøyd. Sovet hele natten, sjelden noe gråt og har sovet mye på dagen. De siste tre dagene har han blitt skikkelig sutrete. Han småsutrer dagene lang, men innimellom får han noen skikkelige skriketokter. Han nekter å sove mer enn 20 min om gangen og når han våkner da, så skriker han noe helt sinnsykt. Han har vært på legevakt og ble videresendt til barneavdeling. De undersøkte han, tok blodprøve og urinprøve,men kunne ikke finne noe galt. Noen som vet hvorfor han kan være sånn? KAN det være en måte å trasse på? Merker at han er veldig blid når vi er ute av huset. Han er fornøyd på tur/i butikk feks. Med tanke på fortiden hans,så har jeg vanskelig for å tro at han kan trasse på den måten og så plutselig,men de kan jo heller ikke finne ut om han har vondt noe sted? Etter tredje døgnet med KUN skriking/sutring,så merker jeg at jeg er veldig sliten. Må komme til bunns i hvorfor. Når han skriker så virker han veldig sint, og han kan ikke klare å skrike noe høyere/mer, så kraftig er det. Og da hjelper det ikke om vi bærer, leker eller noe som helst.
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Er det varmt hos dere? Kan være det. det kan være tenner også. Helt vanlig at de har perioder med suttring og uro. Det er slitsomt å ha barn, og de starter med trass rundt 1års alderen. Har 3 barn, yngsta er 13mnd, alle har had perioder med trass innomellom. I går kveld var 2 1/2åringen rasende og nekta å legge seg, sovna ikke før kl var over 22, 1åringen har vært våken 4 gang i natt pga varmen så hun var også urolig. Slitsomt i perioder, men man overlever :-)
Den drygaste Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 min datter på16 mnd har også alltid vært veldig blid og smilende og det er hun jo egentlig enda men av og til hyler hun veldig høyt helt uten at det er noe alvorlig. jeg har funnet ut at det er jekslene hennes som plager henne. noe annet har jeg ingen grunn til å tro at det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå