ormeynglet Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 ..og hormonell som jeg er så måtte jeg jo gråte bittelitt når jeg vinket henne og pappaen avsted til barnehagen i sted. Hun var så glad og forventningsfull over at hun skulle få krone i dag, og fordi hun hadde med masse fruktspyd til alle vennene sine i barnehagen. Har spurt henne flere ganger hva hun ønsker seg, og hun har sagt krone og kake. I dag på badet så ble hun så vrang og begynte å gråte, så jeg spurte henne hva det var, "jeg skulle jo få kake".. Mamma hadde jo ikke tenkt på at hun ville ha kaka til frokost. Hun ble heldigvis fort glad igjen da jeg sa vi skulle ha kake etter barnehagen i dag, hehe. Da skal vi kose oss skikkelig med pakker, kake og sol:)!!!
Sol Skippertaksdronning Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 gratulerer så masse med dagen til storjenta!!!
trebarnsmamma84 Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Gratulera med dagen til jenta di:) ja ein blir hormonell i slike situasjoner...:)Må de ha ein fine dag og kosa dekan med kaker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå