Gå til innhold

planer i dag da? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte å vnete et par timer og så sykle ned på stranda og sole meg og lese bok... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skal legge meg i hagen og sole meg når mini skal ha duppen sin... og når hun våkner skal vi gå en tur til butikken og handle middag :)

du får kose deg på stranda :) :)

Skrevet

Skal snart spise frokost, så skal jeg og junior besøke mamma.. Dit kommer også mitt søskenbarn, og vi skal kose oss med å steke vafler på verandaen =)

I kveld skal vi bare slappe av, vanne det nysådde gresset vårt og kose oss ute i det nye partyteltet på verandaen =)

Skrevet

får de hva ryggen min tillater..men jeg har satt ut uv teltet og lagt ut leker, så når dagmamma barnet mitt kommer så skal vi leke ute:) spiser vel lunch ute også..så når kl er 12 eller noe så går vi vel inn en liten tur for å få pause fra sola:)

Skrevet

Daniel skal i bhg, så skal jeg til gynekologen.. Etterpå aner jeg ikke, tenkte kanskje å ringe til søstra mi og høre om hun vil ha besøk mens samboeren trener fotballaget sitt.... :o)

Skrevet

Jeg skal pakke og rydde. Tar noen dager fri fra eksamenslesning for å dra til Kristiansand på seminar med jobben.

Skrevet

Tur til citysyd og se litt i klesbutikker, bytte et par ting og treffe en venninne med baby. Redd det blir for varmt ute med barna. Kjøpe reiseseng på jysk.. Og et babybasseng- Så innom butikken og handle litt mat.. Så hjem slappe av i finværet:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...