gifteklar gravid og kvalm Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 tenkte å vnete et par timer og så sykle ned på stranda og sole meg og lese bok...
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 jeg skal legge meg i hagen og sole meg når mini skal ha duppen sin... og når hun våkner skal vi gå en tur til butikken og handle middag du får kose deg på stranda :)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Skal snart spise frokost, så skal jeg og junior besøke mamma.. Dit kommer også mitt søskenbarn, og vi skal kose oss med å steke vafler på verandaen =) I kveld skal vi bare slappe av, vanne det nysådde gresset vårt og kose oss ute i det nye partyteltet på verandaen =)
silhah og emilie Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 får de hva ryggen min tillater..men jeg har satt ut uv teltet og lagt ut leker, så når dagmamma barnet mitt kommer så skal vi leke ute:) spiser vel lunch ute også..så når kl er 12 eller noe så går vi vel inn en liten tur for å få pause fra sola:)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 Daniel skal i bhg, så skal jeg til gynekologen.. Etterpå aner jeg ikke, tenkte kanskje å ringe til søstra mi og høre om hun vil ha besøk mens samboeren trener fotballaget sitt.... )
Musemor med tre søte små Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 Jeg skal pakke og rydde. Tar noen dager fri fra eksamenslesning for å dra til Kristiansand på seminar med jobben.
sannamin* Skrevet 3. juni 2008 #7 Skrevet 3. juni 2008 Tur til citysyd og se litt i klesbutikker, bytte et par ting og treffe en venninne med baby. Redd det blir for varmt ute med barna. Kjøpe reiseseng på jysk.. Og et babybasseng- Så innom butikken og handle litt mat.. Så hjem slappe av i finværet:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå