Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Var hos legen på fredag og tok på timen uka før en blodprøve.. Jeg ville ta det pga av alle de testene jeg tok som var negative, der den siste var positiv. Men jeg følte at jeg ville ta en blodprøve for å være heeelt sikker.. Veeeel, den blodprøven var negativ. Jeg har jo hatt masse tegn: oppblåsthet, kvalme, ømme bryster, klødd som besatt i brystene, ikke en helt velfungerende mage, smerter i magen, og ikke hatt mens. Første dag av siste mens var i mars en eller annen gang, husker ikke helt nøyaktig dato.. .. ++ Så fikk jeg den beskjeden på fredag! Legen skjønte ikke det der helt selv, men.. Han kunne ikke si hverken om jeg var gravid eller ikke, rett og slett fordi jeg har opplevd dette før med D. Ingen tester slo ut på meg før jeg var 16uker på vei. Jeg testet ikke så ofte dengang, men det ble vel noen. Alle var negative. Den gangen hadde jeg IKKE alle de tegnene som jeg har nå. Jeg hadde den gangen smerter i magen også, som ble verre og verre. SOm viste seg å være kynnere. Det er den samme følelsen jeg har nå også, at livmoren holder på innimellom;o) Meeen.. *riste på hue* Testene er jo negative!!! I tillegg husker jeg med D at når jeg bøyde meg fremover eller lå på magen fikk jeg vondt, slik er det nå også. Gruer meg , men.. Skal bli godt å få et svar på dette... *lufte tankene*
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Hei du.. å det var lenge siden gitt... vi skravlet jo mye sammen før.. dette virker jo helt jævlig.. stakar deg.. krysser alt for deg jeg ) Ja her at det skjedd et mirakel, etter over 11 år med slit og prøving og 4 ivf forsøk så har vi endelig fått en liten spire i magen på egenhånd hihi.... endelig!!! Håper alt står bra til med både deg og Daniel.. hvor gammel er han blitt nå?? Send meg gjerne en pm. kleeem
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2008 Næmmen, Tullemor:o) Så koselig å se deg igjen! Og så koselig å se at du har fått en spire i magen!!! =) Og på egenhånd også da;) Morsomt Daniel ble 2år i januar! En stor gutt. Aktiv dagen lang, som oftest blid. Men har vije av stål..! ;o) Når han ikke får viljen sin er jeg sikker på at det høres utover nabolaget her altså.... Hehe =) Siden sist er jeg flyttet da, ned til Kløfta. Trives veldig godt på Østlandet. Veeeldig godt! ) Litt mere "Meg". Åfjord var laangt fra meg igrunn..
yasmina Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Wow, Tullemor Gratulerer. Vet ikke om du husker meg , men jeg husker deg godt Saa fabtastisk at du har en liten spire i magen din. Er du langt paa vei ? Naar er det du skal paa UL da Vaalerenga ? Lykke til iallefall !
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2008 KL 1330 idag! ) Tusen takk=)
pandabjørn Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 hvordan gikk det på ul i dag?? håper det gikk bra og at du har en liten spire i magen
Gjest Mammamoms Skrevet 3. juni 2008 #7 Skrevet 3. juni 2008 Ja, hvordan gikk det?! Håper du fikk gode nyheter. Uansett så har du fått et svar du kan forholde deg til, fremfor å gå å lure uten å være helt sikker. Det må være ganske psykiske slitsomt.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. juni 2008 Regner med dere har sett tråden noen innlegg under...
alvilde Skrevet 5. juni 2008 #9 Skrevet 5. juni 2008 nei ,har ikke sett den, gikk det greit eller? klem
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. juni 2008 Nei. Innlegget ligger oppe igjen nå.. Her er svaret fra Ul heter den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå