Gå til innhold

grrr jeg syns det er så urettferdig:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

emilie er 1,5 år nå og ENDA så sliter jeg skikkelig med bekkenet..i går og fram til nå har det vært så vondt at jeg ikke har greid noen ting:( å snart kommer det dagmamma barn hit...skjønner ikke hvordan det skal gå:(

det er så vooondt:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

usj...hørtes ikke bra ut :(

hjelper det ikke med smertestillende heller ?

håper du klarer deg gjennom dagen da.

*klem*

Skrevet

vil ikke ta smertestillende eller se..for har jeg ikke vondt i bekenet så er det hodet, eller nakken eller noe annet hehe

liker ikke ta tabletter skjønner du:p men blir det for ille så må jeg vel bare:(

Skrevet

Ja det er noe dritt, etter at jeg fikk snuppa har jeg slitt med både bekkenløsning og eksem, dårligere syn fikk jeg også hehehe :) vi får bare le av det, jeg har en kropp som en 80-åring og tror neppe det blir noe bedre av at jeg er gravid på ny, men ungene er jo virkelig verdt det da!

Skrevet

jeg fikk bekkenplager, halsbrann, størr føtter og uren hud etter graviditeten jeg..tenk hvordan jeg kommer til å bli neste gang?? hjeeelp

men du har heeelt rett...ungene er virkelig verdt det:)

Skrevet

Har du fått en låsning kanskje? Isåfall dra deg til kiropraktoren å få det låst opp:)

Jeg slet vel med bekkenet 1 års tid etter fødselen. Ikke hver dag, men det låste seg av og til..tok vel en liten uke før det låste seg opp igjenn..men greiest er jo å få det låst opp av kiropraktor (noe jeg selv ikke gjorde da)

Skrevet

hvordan gjør de det da?? de hørtes jo kjempe vondt ut:s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...