Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er tredje gangs gravid. Er i uke 10+3 nå. Når jeg ligger på ryggen blir magen helt flat (så flat som min kan bli ;). Jeg kjenner ikke antydning til "noe" inni der, heller ikke når jeg ligger på magen, ikke noe ubehag. Jeg er så usikker denne graviditeten her, litt usikker og tvilende på at det er noe liv. Kommer til å spørre om å få en ultralyd rundt uke 12.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den kommer seg opp fra skambeinet i uke 12-13, så det kan jo hende at det er litt tidlig enda. Men vær obs på at det brått kan endre seg da du er 3 gangsfødende!

Da kommer den opp litt tidligere.

Lykke til

Skrevet

Jeg er 13 uker i dag også 3 gangsgs gravid. Merker absolutt ingengting til livmora enda. Ligger jeg på magen er den HELT flat og kjenner ingenting inni der.Dette plager meg masse. Men var på UL i uke 7 og så hjerte slå. Var hos legen da jeg var 12 uker. Fant ikke hjertelyd. Så håper jeg merker noe snart, hvis ikke blir jeg gal!

Skrevet

Ja jeg også. Bekymrer meg masse, og klarer ikke å glede meg over graviditeten enda. Ikke har vi turt å si noe til noen enda heller. Jeg tok ultralyd og såg hjertet i uke 8-9 pga blødninger. Men har stadig hatt små små blødninger eller brun utflod etter ultralyden også, så jeg er veldig usikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...