Maren - på overtid Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Venter så veldig...og håper det er en trøst i at vi er flere?? 1 dag på overtid...
<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3 Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Jeg er 2 dager på overtid... Er het forferdeliig lei...
Turboguri Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 3 dager over termin her Er skikkelig lei og frustrert av at ingenting skjer...
3smånå Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 Hei. Jeg er 8 dager på overtid i dag, så nå håper jeg virkelig at det er min tur snart.
Linda 1975 Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 10 dager på overtid idag. Ska på kontroll igen i morgon. Den lilla killen verkar trivas vældigt gott i sin mammas mage. Har hela tiden varit beredd på att gå øver. Min mamma gjorde det med sina. 14 dagar med min syster, 10 dagar med mig och 5 dagar med mina brødrer som ær tvillingar. blev igångsatt då. Min syster 14 dagar med sin førsta kille, 1 dag med den andre och 10 dagar med den siste killen. Men nu hoppas jag att fødseln snart sætter igång. Vill helst inte bli satt igang. Lycka till och hoppas ni slipper vænta så længe till.
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 3. juni 2008 #7 Skrevet 3. juni 2008 Jeg er også 1 dag på overtid. Var på sykehuset i dag og ble tøyd (regner med at det er det samme som å bli strippet). Hadde 1-2 cm åpning, men han kunne tøye til 3-4 cm. Var begynnt å bli moden, men hodet lå litt langt oppe. Skal gjøre litt husarbeid og så skal jeg ut å gå en tur senere. Det kunne være at det fikk fart på sakene, sa legen. Kjenner bare litt murringer enda, men håper det skjer mer utover dagen :-)
venter x3 Skrevet 3. juni 2008 #8 Skrevet 3. juni 2008 2 dager på overtid, og ble strippet igår.. Ingenting som skjer her enda ihvertfall. Har vært å gått en rask tur... Håper!!!
juni08&mars10 Skrevet 3. juni 2008 #9 Skrevet 3. juni 2008 Har termin idag då, men føle at det virkelig ikke komme te å skje noe i løpet av dagen idag.. :S
Mamma mjaua Skrevet 3. juni 2008 #11 Skrevet 3. juni 2008 så heldige dere er som er såå nær målet (for å se litt positivt på det:))
anneelisabeth Skrevet 3. juni 2008 #12 Skrevet 3. juni 2008 4 dager over termin....er veldig klar for fødsel snart nå!
Endelig firebarnsmamma:) Skrevet 3. juni 2008 #14 Skrevet 3. juni 2008 En dag på overtid her også. Tror ikke det er så lenge igjen....
kajfla Skrevet 3. juni 2008 #16 Skrevet 3. juni 2008 var på kontroll i dag og da hadde jeg visst 3 cm åpning. Legen sa at jeg kom til å føde innen 48 timer, håper det stemmer. Føler ikke det skjer så mye foreløpig....men tvi tvi. Hadde termin 1 juni så er ikke gått så langt over akkurat, men er velidg glad for at det er noe på gang hvertfall !!!
betheking Skrevet 3. juni 2008 #17 Skrevet 3. juni 2008 Har termindag i dag den 03 juni. Har gått over med de to første så det kom ikke akkurat som et sjokk at eg går over denne gangen også. Ser det er mange som har da vært å gått tur i håp om at det skal starte ... jeg har også vært på tur og i tillegg dristet meg til å sparke fotball i dag... Hehe... Men men.....det skjer lite selvom de fleste triksene blir prøvd ut nå Pappaen mener at han har ventet lenge nok nå... Nå må den lille komme for de neste ni mnd er hans, siden jeg har fått hatt han i ni mnd. Lykke til alle sammen
tjukkebollo Skrevet 4. juni 2008 #18 Skrevet 4. juni 2008 11 dager i dag, skal på kontroll på kk i morgen tidlig:). Håper det skjer noe før det eller at de setter meg i gang i morgen
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 4. juni 2008 #19 Skrevet 4. juni 2008 Oi, denne tråden gikk jeg glipp av igår:) Er 5 dager på overtid idag og syns det er så mye støtte i å se at det er flere av oss som venter. For hjelpes meg så utålmodig og uttafor man kan kjenne seg her man bare går og tripper. Venter førstemann, ble sjekket igår (men ikke strippet, angrer nesten litt på at jeg ikke insisterte på det), var moden men ikke helt klart der nede. Aiiii, så kjedelig å våkne på morningen og vite at en ny dag truer. Hva skal man fylle denne med tro? Kontoen er i minus etter all shoppinga så her ventes det på feriepenger.. Hvordan er formen jenter?
Endelig firebarnsmamma:) Skrevet 4. juni 2008 #20 Skrevet 4. juni 2008 Hei, formen er grei nok, men det er vanskelig å sove om dagen. Merker jeg må tenke på andre ting, for bare det å gå å vente blir man sprø av:) Blir nok litt desperat hvis det ikke skjer noe innen helga er over...
izabel Skrevet 4. juni 2008 #21 Skrevet 4. juni 2008 14 dager over i dag, så jeg har nok rekorden her...er blitt satt igang ( kateter med saltvann for å modnes) i dag og fikk vite at dette kan ta 3-4 dager för jeg får möte den lille...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå