mimmimor30 Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Jeg har begynt å få råmelk,men er bare 6 mnd.på vei... Har noen andre opplevd det? Det skjedde ikke med de to andre! Er det virkelig vanlig?
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Jeg og fikk væske i brystene ganske tidlig, men ikke fullt så tidlig som deg. Er du sikker på at det er råmelk du har fått da? Den er jo gul og ganske tykk. Jeg har fått høre at det jeg har fått kalles heksemelk. Den var først helt blank, men nå har den fått litt gråere farge. Det er i følge jordmoren min helt naturlig og vanlig at man kan få heksemelk en stund før fødselen. Noen merker ikke noe til dette før babyen er ute, mens andre må begynne med ammeinnlegg når det er igjen si to mnd av svangerskapet. Jeg hører innunder den sistnevnte kategorien... Jeg spøker med at jeg glatt kunne fått meg sommerjobb som vikar for Dagros hos Tine Meierier =P Men nå begynner headhuntingen til Tine Meierier å bli noe for sein, for jeg har bare 21 dager igjen til termin i dag =) Nå må jeg nok desverre avslå et eventuelt tilbud om jobb, for snart er det et lite nurk som trenger alt det jeg kan produsere =)
mimmimor30 Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2008 Nei,no er jeg ikke sikker...Tror det er heksemelk som du kaller det! Har aldri hørt om det før! Men at det skal komme så mye og så tidlig er så rart... Jeg er jo blitt våt på BH`en allerede og den tok jeg på meg for under en time siden! Kanskje det er jeg som kan søke jobb på meieriet som den nye dagros no!
Piamin Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Jeg har hatt råmelk siden uke 21 og må gå med ammeinnlegg for å ikke ødelegge klærne. Får det jo ikke vekk i vask! Det er ikke heksemelk, men råmelk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå