mamma`n til Jonathan Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Noen som har tips som gjør at gutten min kan få det litt bedre?? Har prøvd hvitvask men syns ikke det hjelper noe særlig
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Jeg brukte Eurax salve på mine unger. Mye bedre enn hvitvask synes jeg. Spylte dem ofte i badekaret og, med en forsiktig, lunken stråle.
mamma`n til Jonathan Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2008 Så man kan smøre eurax på? Kanskje jeg skal prøve det..Hvor lenge varer detter egentlig? Kjenner at jeg blir så frusrtret ikke får han sove heller så vi er ganske slitne her..
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Ja, eurax demper kløen. Har funka bra her. Vannkoppene varer vel en ukes tid tror jeg... Mine unger har og vært veldig hardt rammet av vannkoppene. Fikk dem absolutt over alt!! Hodebunn, rompa, inni hender - ja overallt.... Skikkelig frustreende når det står på som verst. Har han hatt dem lenge?
mamma`n til Jonathan Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2008 han har også overalt..virker som det er værst i hodebunnen..han fikk dem natt til søndag..
Mom2Two Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 Gå til legen og få resept på et mildt antihistaminmiddel (allergimedisin) for barn i flytende form, f. eks Phenamin. Da unngår man kløe helt, og man slipper dermed også stygge arr forårsaket av kløe. Funket som et skudd!
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 3. juni 2008 #7 Skrevet 3. juni 2008 Phenamin er genialt å gi mot kløen... Da får de det mye bedre med en gang.... God bedring til gutten din, håper han blir fort frisk:)
bambi på isen Skrevet 3. juni 2008 #8 Skrevet 3. juni 2008 Mine 2 yngste fikk også phenamin når de hadde vannkopper!! Han midterste ble helt hyper av den medisinen, mens lille snuppa sov som ein stein:-) God bedring:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå